Головна  →  Адміністрація  →  Підрозділи  →  Архівний відділ

Архівний відділ

Начальник відділу — Жига Людмила Олександрівна, тел.: (044) 249 47 24.

Підпорядкованість відділу — підзвітний та підконтрольний Державному архіву м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підпорядкований керівникові апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Список відповідальних працівників:

Краєвська Ірина Володимирівна - головний спеціаліст, каб. 11;

Подольська Тетяна Миколаївна – головний спеціаліст, каб. 11;

Акініна Лариса Олексіївна - провідний спеціаліст, каб. 11.

Адреса: 03049, м. Київ, проспект Повітряних Сил, буд. 17

Телефони: (044) 249 47 24, (044) 249 48 31

Email: [email protected]

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Часи прийому громадян:
Прийом громадян з питань ведення діловодства та архівної справи проводиться начальником відділу за адресою: просп. Повітряних Сил, буд. 17, архівний відділ Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Понеділок: 8.00 - 12.00;

Четвер:  13.00 - 16.30

Запити щодо отримання архівних довідок та копій архівних документів, які зберігаються в архівному відділі Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, подаються виключно до Управління (Центру) надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за адресами:

- просп. Повітряних Сил, буд. 41

- бульв. Чоколівський, буд. 40

або до будь-якого Центру надання адміністративних послуг міста Києва.

Адреса для поштових відправлень:

03151, м. Київ, просп. Повітряних Сил, буд. 41,

Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Зручний транспортний під'їзд:

 тролейбуси: № № 8, 9, 17, 19, 35; автобус № 119 до зупинки «вулиця Карела Чапека» (колишня – вул. Юліуса Фучика).

Нормативно-правові засади діяльності відділу:

Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.1993 N 3814-XII;

Наказ Міністерства Юстиції України від 12.04.2012 №578/5 «Про затвердження переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 17.04.2012 за № 571/20884);

Наказ Міністерства Юстиції України від 14.03.2013 № 430/5 «Про затвердження Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.03.2013 за № 428/22960);

Наказ Міністерства Юстиції України від 16.03.2015  № 366/5 «Про внесення змін до Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 19.03.2015 за № 297/26742);

Наказ Міністерства Юстиції України від 02.03.2015  № 295/5 «Про затвердження Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів)» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 04.03.2015 за № 251/26696);

Наказ Міністерства Юстиції України від 02.03.2015  № 296/5 «Про затвердження Положення про умови зберігання документів Національного архівного фонду» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від за № 250/26695);

Правила роботи архівних установ України», затверджені Наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2013 року за № 584/23116;

Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджені Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181.

Завдання відділу:

  • Забезпечення реалізації державної політики у сфері архівної справи і діловодства, здійснення управління архівної справою і діловодством на території Солом’янського району м. Києва.

Функції відділу:

- складає і за погодженням з Державним архівом м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подає для затвердження в установленому порядку проєкти державних цільових програм, плани розвитку архівної справи в Солом’янському районі міста Києва, забезпечує їх виконання;

- організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів Національного архівного фонду, переданих відділу органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, громадськими спілками, релігійними організаціями, які діють (діяли) на території району, облікових документів і довідкового апарату до них;

- подає на затвердження Державному архіву м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) списки юридичних осіб - джерел формування Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування відділу;

- перевіряє роботу архівних підрозділів і служб діловодства державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, з метою здійснення контролю за дотриманням законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи шляхом проведення планових та позапланових перевірок, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберіганні документів;

- надає адміністративні послуги з питань, визначених чинним законодавством та іншим шляхом задовольняє запити фізичних і юридичних осіб, забезпечує у разі виявлення в архівних документах недостовірних відомостей про особу на вимогу фізичних осіб долучення до архівних документів письмового обґрунтованого спростування чи додаткових відомостей про особу;

- розглядає в установленому порядку у межах своєї компетенції запити народних депутатів, депутатів відповідних місцевих рад, звернення громадян, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності;

- здійснює прийом громадян, представників підприємств, організацій з питань, що відносяться до компетенції відділу, відповідно до графіку, затвердженому в установленому порядку;

-  організовує роботу експертної комісії Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Версiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена