Головна  →  Адміністрація  →  Підрозділи  →  Відділ організації діловодства

Відділ організації діловодства

Начальник відділу -  Калаба Олена Юріївна, тел. 207-09-22, кабінет №213.

Відділ підпорядкований керівнику апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Список вiдповiдальних працiвникiв:
  Заступник начальника відділу - Березська Олена Борисівна, тел.: 207-09-13, кабінет №217;
  Головний спеціаліст - Балабан Віта Миколаївна, кабінет №179;
  Головний спеціаліст - Лісяна Олена Вікторівна, кабінет №179;
  Головний спеціаліст – Михайлюк Ганна Сейранівна.

Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кабінети 179, 213, 217

Телефони: 207-09-13

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Функції відділу:
Забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності адміністрації в електронній та паперовій формі та регламентування виконання дій з документами з моменту їх створення або одержання до відправлення чи передачі на архівне зберігання.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

  • здійснює приймання, попередній розгляд та реєстрацію службових документів, адресованих до адміністрації та передає їх голові адміністрації, першому заступникові голови адміністрації, заступникам голови адміністрації та керівникові апарату адміністрації згідно з розподілом обов’язків;

  • здійснює опрацювання проєктів вихідних листів за підписом голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації та забезпечує відправлення вихідних листів засобами поштового та електронного зв’язку;

  • здійснює реєстрацію розпоряджень та наказів адміністрації з основної діяльності та забезпечує своєчасне доведення їх до відповідних структурних підрозділів адміністрації згідно з листом розсилки;

  • забезпечує оприлюднення розпоряджень та наказів адміністрації з основної діяльності на субвебсайті адміністрації, в частині повноважень відділу;

  • забезпечує в установленому порядку реєстрацію та опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до адміністрації, здійснює контроль за наданням структурними підрозділами адміністрації відповідей на запити на інформацію в порядку та у строки, визначені чинним законодавством;

  • забезпечує щомісячне та щорічне оприлюднення звітів щодо задоволення запитів на інформацію на субвебсайті адміністрації;

  • здійснює приймання, реєстрацію, облік, зберігання та контроль за проходженням документів з грифом «Для службового користування» згідно з вимогами чинного законодавства;

  • здійснює ведення обліку, наявності та зберігання печаток та штампів в адміністрації, щорічно проводить перевірку їх наявності;

  • надає консультації щодо нормативно-правового забезпечення технології створення/одержання, оброблення, передавання, зберігання, використання та знищення електронних та паперових документів;

  • проводить перевірки стану організації діловодства в структурних підрозділах адміністрації;

  • формує зведену номенклатуру справ адміністрації та надає методичну допомогу під час підготовки номенклатур справ структурних підрозділів адміністрації;

  • забезпечує контроль за правильністю формування та зберігання документів адміністрації, які підлягають державному зберіганню.

Нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції відділу:

Версiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена