КМДА Київська міська державна адміністрація


Відділ роботи із зверненнями громадян

Начальник відділу - Березова Ірина Іванівна, кімн. 171, тел.: 207-39-32.

Відділ підпорядкований керівнику апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Список вiдповiдальних працiвникiв:
   Головний спеціаліст - Коваль Ірина Григорівна, каб. 163, тел.: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Соломка Анастасія Вячеславівна, каб. 163: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Гордон Любов Богданівна, каб. 163: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Махлай Олена Михайлівна, каб. 163: 207-09-06.

Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кімн. 163, 171

Телефони: 207-09-06, 207-39-32

Email: [email protected]

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Часи прийому громадян:
Понеділок - четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 12.45

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Нормативно-правова база: 

Конституція України

Закон України «Про звернення громадян»

Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 629)

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян

Основним завданням відділу є:

забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до державних органів та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів.


Основні функції відділу:

  • організовує та проводить прийом громадян та надає у межах компетенції роз’яснення, рекомендації та консультації з порушених ними питань;
  • надає відповідні роз’яснення громадянам, які виявили бажання звернутися на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, щодо встановленого порядку і графіків прийому громадян посадовими особами з питань, віднесених до їх компетенції;
  • забезпечує прийом, реєстрацію письмових звернень громадян, звернень депутатів усіх рівнів, звернень, надісланих з використанням мережі Інтернет, поданих громадянами на особистому прийомі та передає їх на розгляд голові, першому заступнику голови, заступнику голови, керівнику апарату адміністрації до компетенції яких відноситься розгляд порушених питань;
  • забезпечує, відповідно до встановленого порядку організацію та проведення особистого, виїзного прийому громадян головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації відповідно до затвердженого графіка;
  • забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час особистого та виїзного прийому громадян;
  • забезпечує проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
  • забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час прямої «гарячої» телефонної лінії;
  • забезпечує щомісячне проведення дня контролю відповідно до вимог чинного законодавства;
  • забезпечує надання інформації про роботу із зверненнями громадян для оприлюднення на веб-сайті адміністрації;
  • забезпечує захист персональних даних;
  • забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
  • готує проекти доручень голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • готує проекти доручень, за результатами особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • готує та подає в установленому порядку на погодження голові адміністрації проєкти графіків проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
  • готує аналітичну та статистичну інформацію, пов’язану з розглядом звернень громадян;
  • готує проєкти розпоряджень адміністрації, що належать до компетенції відділу;
  • здійснює контроль за виконанням доручень з особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • здійснює контроль за своєчасним розглядом письмових звернень громадян, звернень, що надійшли з центральних органів виконавчої влади, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів;
  • здійснює перевірки стану роботи з розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  • у разі виявлення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян інформує про це в установленому порядку голову, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • здійснює реєстрацію та відправлення вихідної кореспонденції;
  • здійснює укомплектування, зберігання та використання архівних справ;
  • вивчає, узагальнює та поширює досвід роботи з питань вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, надає методичну та практичну допомогу структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам, що передані до сфери її управління.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.