КМДА Київська міська державна адміністрація


25 березня 2016

Інформація про систему дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства - Казначейство»

Інформація про систему дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства - Казначейство»

Переваги підключення до СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство»:
- клієнти отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків;
- дозволить забезпечити повний цикл обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів;
- прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів;
- досягається значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування.

Нововведення СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство», які відбулися в 2016 році:
• отримання та передача документів щодо планових показників (витяги з розпису державного бюджету, розподіли показників зведених кошторисів та планів асигнувань і реєстри змін до них, помісячні розподіли мІжбюджетних трансфертів за кодами бюджетів за відповідними місцевими бюджетами, кошториси та плани асигнувань тощо)
• завантаження інформації щодо бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

Стан запровадження СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство»:
На сьогоднішній день близько 90 установ виявило бажання працювати в СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство», які обслуговують в управлінні. З них 40 установ вже працюють в даній системі, вони можуть переглянуть рух коштів на власних рахунках та проводити по них платежі.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.