Головна  →  Новини  →  10 липня 2018

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя 2018 року

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І півріччя  2018 року

За  І півріччя 2018 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 2633 звернення громадян.  

Спостерігається  збільшення звернень (на 512 звернень або 19,44%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

З них:

- 488 питань вирішено позитивно;

- на 1813  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -2475 (93,99 %);

- скарг – 149 (5,65%);

- пропозиції – 9 (0,34%).

За І півріччя 2018 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

-   884 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2017 році - 773 звернення), серед яких 140 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

-  1449 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 140 звернень від Народних депутатів України;

- 72 звернення від депутатів Київської міської Ради;

- 59 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 52 звернення з Адміністрації Президента України;

- 32 звернення з органів прокуратури України;

- 14 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 459 колективних звернення (17,43 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року загальна кількість колективних звернень збільшилася  на 98 звернень.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 2199  звернень (83,51%).

Серед основних питань:

- поточного та капітального ремонту будинків – 189 звернень;

- оплати квартир та комунальних послуг – 185 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 124  звернення;

- опалення – 116 звернень;                            

- незадовільне водопостачання – 115 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів –102 звернення;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 73 звернення;

- ремонту дахів – 66 звернень;

- благоустрою – 43 звернення;

- облаштування дитячого майданчика - 36 звернень;

- встановлення лічильників – 18 звернень та інші.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питання  житлової політики. Основне питання – це надання житла, отримання ордеру та  зарахування на квартирний облік.

За І півріччя 2018 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 385 таких звернень (14,64%).

На третьому місці - питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 105 звернень (3,98%). Основні питання - це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 807 громадянам на загальну суму 1 084 027,5 грн., а саме:

- 772  громадянам призначена матеріальна допомога на суму 1 060 000 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- 35 громадянам – на суму 24 027,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 57 звернень від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;

- 71 звернення від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

- 44 звернення від учасників АТО та родичів учасників АТО;

- 23 звернення від ветеранів праці;

- 25 звернень від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів - героїнь;

- 11 звернень від дітей війни;

- 2 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші;

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за І півріччя 2018 року звернулося 693 учасника АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг. На даний час 648 заяв повністю задоволено.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання  житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт ліфтів, незадовільне водопостачання благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період проведено:

- 10 особистих прийомів, під час яких розглянуто 48 звернень мешканців та прийнято 76  громадян;

-  9 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 49  звернень мешканців та прийнято 73  громадянина.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 7 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 28 дзвінків.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За звітний період 382 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальнющо на 44 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 10 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань даної комісії та опрацьовано  6  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та подготовлені доручення, які виконані у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян

 в 6-ти структурних підрозділах адміністрації.

Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів, тощо.

Також щоквартально на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщується інформацію щодо стану роботи із звернення громадян в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації.

У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація намагається вирішити питання, порушені у зверненнях, або надати вичерпні роз’яснення по суті звернень. Аналіз роботи із зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем, порушених громадянами, вживаються заходи для якнайповнішого забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів мешканців Солом’янського району міста Києва.

Протягом І півріччя 2018 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 28 подяк.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена