Цінуємо нашу співпрацю та пропонуємо її удосконалити

Цінуємо нашу співпрацю та пропонуємо її удосконалити

Шановний роботодавцю!

Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів,  запровадила  сучасний сервіс – «Електронний кабінет роботодавця».

«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.

Для реєстрації в електронному кабінеті Вам необхідно:

1. На головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція).

2. Після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.

3. Після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме тапереглянути:

- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;

- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;

- стан укомплектування заявлених вакансій;

- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання;

- тощо.

 

Ваш особистий консультант  Солом'янської районної філії КМЦЗ готовий до діалогу та чекає на Ваше звернення

за номером телефону: 277-37-08, 277-37-18, 277-37-13

чи/або на електронну адресу:  robotsolom@ukr.net

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Адміністративні послуги

Громадський бюджет

Допомога громадянам зі східних областей та АР Крим

Акція по збору книг для бійців, які беруть участь в АТО

Корупція має бути помічена