Шановний роботодавцю!
Державна служба зайнятості України, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку та впровадження електронних сервісів, запровадила сучасний сервіс – «Електронний кабінет роботодавця».
«Електронний кабінет роботодавця» - інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу роботодавця для відвідування центру зайнятості.
Для реєстрації в електронному кабінеті Вам необхідно:
1. На головній сторінці сайту служби зайнятості www.dcz.gov.ua натиснути жовту кнопку «Персональний кабінет» та зареєструватись (наявна інструкція).
2. Після реєстрації, для авторизації на сайті, Вам необхідно надати особистому консультанту центру зайнятості e-mail, логін та пароль, вказані під час реєстрації.
3. Після авторизації Ви отримаєте можливість подати звіт за формою №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»в онлайн-режимі, здійснити добір працівників шляхом перегляду резюме тапереглянути:
- актуальність реквізитів свого підприємства, що містяться у базі служби зайнятості;
- звіти за формою 4-ПН, 1-ПА, які подавались до служби зайнятості;
- стан укомплектування заявлених вакансій;
- кількість направлень центром зайнятості претендентів на роботу;
- договори про організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання;
- тощо.
Ваш особистий консультант Солом'янської районної філії КМЦЗ готовий до діалогу та чекає на Ваше звернення
за номером телефону: 277-37-08, 277-37-18, 277-37-13
чи/або на електронну адресу: robotsolom@ukr.net