Головна  →  Новини  →  12 січня 2021

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській РДА за 2020 рік

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській РДА  за 2020 рік

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2020 рік

У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації проводиться системна робота, спрямована на реалізацію громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до адміністрації, а також постійний аналіз узагальнення усних та письмових звернень громадян. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення. Позитивне вирішення питань у зверненнях громадян має безпосередній вплив на покращення соціально- економічного, культурного розвитку району, житлово-побутових умов, соціального благополуччя та зростання добробуту його мешканців.

За 2020 рік до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 4872 звернень громадян.  

Спостерігається  збільшення звернень громадян (на 59 звернень або 1,21%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року.

Період часу

2019 рік

2020 рік

Всього звернень

4813

4872

З них:

- 1104 питання вирішено позитивно;

- на 3461 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:

- заяв – 4505 (92,47 %);

- скарг – 358 (7,35%);

- пропозицій – 9 (0,18%).

Впродовж 2020 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 1578 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2019 році - 1631 звернення), серед яких 320 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

- 1220 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 73 звернення від народних депутатів України;

- 128 звернень від депутатів Київської міської ради;

- 58 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 110 звернень з Офісу Президента України;

- 52 звернення з органів прокуратури України;

- 42 звернення з Верховної Ради України та інші.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 519 колективних звернень громадян (10,65 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень громадян зменшилася на 131 звернення громадян.

Всі звернення громадян, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені законодавством терміни.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 3398 звернень (69,75%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 453 звернення;

- оплати квартир та комунальних послуг – 328 звернень;

- незадовільного водопостачання – 257 звернень;

- опалення – 217 звернень;                            

- поточного та капітального ремонту будинків – 211 звернень;

- будівництва та ремонту доріг – 179 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 121 звернення;

- ремонту або заміни  ліфтів – 117 звернень;

- облаштування дитячого майданчика - 109 звернень;

- ремонту дахів – 83 звернення;

- встановлення лічильників – 47 звернень та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання. Відповідність кількісних та якісних показників (даних) залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань  соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 408 звернень (8,37%). Спостерігається збільшення звернень (на 105 звернень або 2,17%) в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року Основні питання –  це надання матеріальної допомоги, надання субсидій на сплату житлово-комунальних послуг, питання соціальної допомоги тощо.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 225 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

- 205 звернень від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;

- 58 звернень від ветеранів праці;

- 125 звернень від учасників АТО;

- 47 звернень від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;

- 15 звернень від дітей війни;

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

За 2020 рік матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення (пенсіонерам, учасникам бойових дій, учасникам війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, інвалідам І,ІІ,ІІІ груп, учасникам АТО та родичам учасників АТО) була призначена та виплачена на суму 18 442 474, 40 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам».

 На третьому місці –  питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

За звітний період до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 324 таких звернень (6,65%), що на 99 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року.

За 2020 рік на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 1297 зверненьщо на 342 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації виконувачами обов’язки голови та головою Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 12 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 33 дзвінка.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях громадян зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

У зв’язку з карантином, запровадженим у місті Києві з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 та на  виконання Протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій з питань протидії поширенню коронавірусної інфекції в Україні від 10.03.2020 № 9919/5/1-20, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 444 «Про деякі заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 на території міста Києва» (зі змінами) та розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 17.03.2020 № 327 «Про деякі заходи щодо запобігання поширенню корона вірусу COVID-19 на території Солом’янського району» (зі змінами), припинено проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом адміністрації.

Щоденно, в телефонному режимі, працівниками відділу надавалися консультації, роз’яснення мешканцям району.

Звернення громадян є важливим засобом забезпечення, захисту та утвердження всіх прав людини і громадянина, закріплених Конституцією України. Тому, Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація докладає всіх зусиль, щоб виконувати  цей напрям робіт більш якісно, вживати найбільш дієві  заходи щодо зменшення кількості звернень громадян до вищих державних органів влади, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень. Керівникам структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно наголошується на необхідності посилення вимогливості, відповідальності та контролю за станом справ з розгляду звернень громадян.

Робота по кваліфікованому, неупередженому, об’єктивному і своєчасному розгляду звернень громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації і в подальшому буде спрямована на  виконання вимог чинного законодавства та перебуватиме на постійному контролі у керівництва адміністрації.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена