Головна  →  Новини  →  10 жовтня 2013

Новини міста: Перші п’ять модернізованих вагонів метро невдовзі повернуться до столиці

Новини міста: Перші п’ять модернізованих вагонів метро невдовзі повернуться до столиці

Модернізація перших 5 вагонів столичної підземки, яку виконує «Крюківський вагонобудівний завод» за кошти «зелених інвестицій», перебуває на завершальній стадії. Результат кількамісячної роботи було презентовано журналістам під час прес-туру на підприємство в місто Кременчуг.

«Проект передбачає модернізацію рухомого складу, термін експлуатації якого складає близько 40 років. Утім, за висновками експертів, рама вагону буде придатною для використання ще багато років. Таким чином, якщо вагон подібного класу можна придбати за 1,5 мільйони євро, ми, завдяки глибокій модернізації, отримали сучасний вагон за приблизно 1 мільйон євро. Разом із цим ми отримали можливість економити до 40% споживання електроенергії. Також проектна група доповіла, що будуть значно понижені шумові параметри всередині рухомого складу, а використання нового візка покращує якість їзди», – розповів заступник голови КМДА Михайло Костюк під час візиту на «Крюківський вагонобудівний завод».

«Цей проект є частиною ініціатив Президента України щодо розвитку транспортної інфраструктури, а також програми модернізації міського транспорту, реалізацію якої контролює голова КМДА», – додав Михайло Костюк.

Він розповів, що станом на сьогодні спеціалістами підприємства ліквідовано всі дефектні та іржаві місця на кузовах, установлено приварні елементи під нову конструкцію інтер’єру й внутрішньосалонного обладнання, відремонтовано зсувні й торцеві двері, віконні отвори підготовлено для встановлення нових вікон, доопрацьовано конструкцію кабіни машиніста, установлено нові каркаси кабіни машиніста – «маски» – на головні вагони.

Наразі триває монтаж електрообладнання, системи кондиціонування повітря, внутрішньосалонного й підвагонного обладнання та інтер’єру.

Така модернізація вагонів дозволить не лише продовжити їх термін експлуатації на 20 років і зменшити видатки на обслуговування та ремонт, а й зекономити електроенергію на 35-40% за рахунок використання сучасних приводів, зменшити викиди вуглекислого газу, поліпшить рівень безпеки та комфорту пасажирів.

Нагадаємо, що загалом передбачається модернізувати 95 вагонів на суму 984,955 млн. грн. Це стало можливим завдяки співпраці Київської міської держадміністрації, київського метрополітену, «Крюківського вагонобудівного заводу» та японської компанії ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji та Schaltbau, спроектувала та поставила енергозберігаюче обладнання.

Також у рамках поїздки відбулося обговорення перспектив співпраці заводу з КМДА щодо виготовлення рухомого складу для кільцевої міської електрички, так званого «легкого метро». Так, КВБЗ презентував новостворені зразки транспорту соціального призначення: трамваї, приміські електропоїзди та дизель-поїзди.

Керівники «Крюківського вагонобудівного заводу» підтвердили, що підприємство має всі технічні можливості для поставки сучасного зручного рухомого складу у найкоротший строк. Таким чином, це дозволить вивести реалізацію проекту «Міська електричка», яка реалізується міською владою за підтримки Президента України, на якісно новий рівень.

kievcity.gov.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена