Головна  →  Новини  →  20 квітня 2021

Як не стати жертвою шахрая: прості правила безпеки

Як не стати жертвою шахрая: прості правила безпеки

Натрапити на шахрая можна у будь-якій сфері життя, і сфера комунальних послуг – не виключення. На жаль, у місті періодично з’являються шахраї, що представляючись працівниками комунальних підприємств, зокрема і Київводоканалу, ошукують мешканців, особливо людей похилого віку.

Хочемо нагадати споживачам прості правила, що дозволять убезпечити себе від псевдоводоканальців:

1. Кожен контролер Київводоканалу має посвідчення встановленого зразка і пред`являє його на першу вимогу абонента. Частіше за все це заламінований документ, який повинен мати печатку підприємства, підпис керівника та голографічний захисний елемент з логотипом  Київводоканалу. Але деякі працівники, наприклад інженери-інспектори, мають посвідчення у формі «книжечки». ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: будь-яке посвідчення має термін дії – це дата, що вказана у графі «дійсне до». У справжнього працівника Київводоканалу посвідчення не може бути прострочене.

2. Якщо у вас виникли будь-які сумніви щодо особистості контролера, ви завжди можете зателефонувати до контакт-центру (044) 202-02-02 та перевірити інформацію.

3. Контролери Київводоканалу ніколи не приходять до споживачів без попередження і не нав’язують ніяких послуг. Якщо ви залишали заявку на виклик контролера, вам зателефонують за добу до очікуваного візиту, щоб уточнити час. Якщо ви взагалі не залишали заявку, прийти до вас можуть лише у разі, якщо у вашому будинку відбувається контрольне зняття показників. Але в цьому випадку на вашому під’їзді за кілька днів до очікуваного візиту обов’язково висітиме оголошення про проведення контрольного зняття.

4. Представники Київводоканалу ніколи не вимагатимуть у абонентів грошей за такі послуги:

- опломбування лічильника,

- прийняття лічильника на комерційний облік,

- внесення інформації в білінгову систему,

- видача довідок про відсутність боргу,

- контрольне зняття показників,

- перерахунок за спожиті послуги.

Ці послуги вже закладені до тарифу, вони надаються безкоштовно.

5. Якщо ви замовили платну послугу (повірка або заміна лічильника), до вас може прийти представник підрядної організації, з якою ми співпрацюємо. Він не матиме посвідчення Київводоканалу, але його особистість ви також можете перевірити за номером (044) 202-02-02. До того ж він обов’язково попередньо зателефонує вам для узгодження часу.

6. Усі замовлені вами платні послуги можна оплатити за рахунком, який за вашим бажанням  буде надісланий вам на електронну пошту або Viber. Так ви можете бути впевнені, що ваші кошти будуть отримані за призначенням. Для цього при оформленні заявки на повірку чи заміну лічильника повідомте фахівцю, куди вам надіслати квитанцію.

Джерело: Київводоканал

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена