Головна  →  Новини  →  10 січня 2022

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2021 рік

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2021 рік

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2021 рік.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування протягом 2021 року Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією проводилася робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, вживалися заходи стосовно докорінного їх поліпшення розгляду питань, які порушувалися громадянами.

Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за 2021 рік до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 4571 звернення громадян, з них 435 колективних звернень (9,52 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість колективних звернень зменшилася на 84 звернення. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської райдержадміністрації звернулося 16647 осіб.

Спостерігається зменшення звернень (на 301 звернень або 6,58%) та зменшення громадян (на 6151 громадян або 36,95%) в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

З них:
- 1181 питання вирішено позитивно;
- на 3147 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:
- заяв – 4205 (91,99 %);
- скарг – 360 (7,88%);
Впродовж 2021 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1687 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2020 році - 1567 звернень), серед яких 279 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 2835 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;
- 43 звернень від народних депутатів України;
- 169 звернень від депутатів Київської міської ради;
- 26 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 112 звернень з Офісу Президента України;
- 44 звернення з органів прокуратури України;
- 47 звернень з Верховної Ради України.

Всі звернення громадян, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені чинним законодавством терміни.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 3554 звернення (77,75%).

Серед основних питань:
- благоустрою – 461 звернення;
- незадовільного водопостачання – 336 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 327 звернень;
- опалення – 243 звернення;
- будівництва та ремонту доріг – 160 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 139 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 130 звернень;
- ремонту дахів – 92 звернення;
- ремонту або заміни ліфтів – 76 звернень;
- встановлення та повірки лічильників – 65 звернень;
- облаштування дитячого майданчика - 53 звернення та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Відповідність кількісних та якісних показників тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.

На другому місці – питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 308 звернень громадян (6,74%). Спостерігається зменшення звернень (на 100 звернень або 2,19%) в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Основні питання – це надання матеріальної допомоги, отримання субсидії та надання роз’яснення щодо отримання компенсації за житлово-комунальні послуги.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 158 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 110 звернень від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;
- 60 звернень від ветеранів праці;
- 76 звернень від учасників АТО;
- 42 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;
- 3 звернення від дітей війни та інші.

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій, поліпшення житлових умов та інші.

Третє місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 273 звернень громадян (5,97%). Спостерігається зменшення звернень (на 51 звернення або 1,12%) в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.

Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

За звітний період на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 1013 звернень громадян, в 2020 році - 1297 звернень громадян, що на 284 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення громадян опрацьовані у встановлені чинним законодавством терміни.

Відповідно до графіка проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації затверджених головою на 2021 рік за звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 60 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 62 дзвінка з них головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 12 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 26 дзвінків.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

Працівниками відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно надаються консультації мешканцям в телефонному режимі. Усні звернення приймаються за допомогою засобів телефонного зв’язку, письмові – поштою, на електронну адресу та шляхом вкидання звернень в скриньку, встановлену на вході в адміністративну будівлю.

Таким чином, не зважаючи на введення карантинних обмежень, вживалися всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Щопонеділка, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, в системі електронного документообігу «АСКОД» надсилав нагадування про закінчення термінів виконання звернень громадян у структурних підрозділах адміністрації.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітували про хід розгляду звернень громадян у підпорядкованих підрозділах.

Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.

Таким чином, одним з основних завдань Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена