Впровадження електронного звітування є зручною процедурою для бізнесу, яка сприяє прискоренню товарообігу, скороченню витрат часу і коштів суб’єктів господарювання на здійснення митних та податкових процедур. Електронний документообіг має низку переваг, а саме:
- подання звітності у будь-який зручний для платників час впродовж доби, навіть в останній день подання звітності,
- автоматичне заповнення «шапок» бланків,
- дані електронного звіту автоматично переносяться з бухгалтерської програми,
- конфіденційність під час передачі,
- отримання квитанції-відповіді про прийняття звітності,
- автоматичне отримання в електронному вигляді нових форм звітності при змінах в законодавстві,
- інформування про стан звітності.
Крім того, звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання.
Щоб отримати сертифікат електронного цифрового підпису, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів, які працюють у відкритих Центрах обслуговування платників податків територіальних органів Міндоходів.
Нагадуємо, Акредитований центр сертифікації ключів ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві діє за адресою: вул. Смілянська, 6, каб.14, тел.: (044) 245-91-52.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві