Головна  →  ДПІ інформує  →  12 листопада 2013

Документальна невиїзна перевірка

Документальна невиїзна перевірка

Згідно пункту 86.4 ст.86 Податкового кодексу України акт (довідка) документальної невиїзної перевірки складається у двох примірниках, підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку, та реєструється в органі Міндоходів протягом п’яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філію та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).

Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки після його реєстрації вручається особисто платнику податків чи його законним представникам або надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення. У разі відмови платника податків або його законних представників від підписання акта (довідки) перевірки посадовими особами органу Міндоходів складається відповідний акт, що засвідчує факт такої відмови. Відмова платника податків або його законних представників від підписання акта перевірки не звільняє такого платника від обов’язку сплатити грошові зобов’язання визначені відповідним органом

 

ДПІ у Солом’янському р-ні

ГУ Міндоходів у м. Києві

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена