Головна  →  ДПІ інформує  →  12 листопада 2013

Всеукраїнська акція «Права та обов’язки»

Всеукраїнська акція «Права та обов’язки»

За ініціативи Міністерства доходів і зборів України 07 листопада в Центрі обслуговування платників ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проводилась Всеукраїнська акція «Права та обов’язки», під час якої кожен відвідувач протягом дня отримав брошуру «Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів», розроблену Міністерством доходів і зборів України.
Зацікавленість у проведенні акції виявили всі засоби масової інформації, з якими співпрацює інспекція. Інтерв’ю кореспондентам телеканалів «Тоніс» та «Право TV» газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» та КП «Інформатика» надав начальник ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Святослав Назарук.
«Зменшення документації, скорочення звітності, розвиток електронних сервісів - усе це дає змогу платнику економити час, і робить умови ведення бізнесу в нашій країні комфортнішими.

Приємно, що Україну визнано державою, яка досягла найбільших результатів у поліпшенні регуляторного середовища серед усіх країн у 2012-2013 роках.
Це заслужена оцінка, але ми ще активніше повинні працювати над покращенням бізнес-клімату»,- розпочав свою розмову з журналістами очільник інспекції.

Сьогодні Міністерством доходів і зборів України підготовлено та випущено брошуру «Права та обов’язки платників податків та контролюючих органів». Ця необхідна для пересічного громадянина брошура коротко (з посиланням на відповідні статті Податкового кодексу України) надає відповіді на основні питання, які виникають у громадян та платників, а саме статті 16 і 17 Податкового кодексу України визначають права і обов’язки платників та 20і 21- відповідно права і обов’язки контролюючих органів
Завдяки такій брошурі платники зможуть відстоювати свої права при спілкуванні з працівниками органів доходів та зборів, особливо у випадках можливих корупційних проявів. Зокрема, у брошурі зазначено телефон антикорупційного сервісу Міндоходів «Пульс», за яким платники можуть поскаржитися на протиправні дії працівників відомства», –  розповів Святослав Миколайович.
Також засоби масової інформації поцікавились думкою платників. Відвідувачі інспекції із зацікавленістю листали сторінки брошури і на звернення журналістів із задоволенням розповідали про важливість та необхідність знань своїх прав і обов’язків та звертали увагу, що ці важливі положення викладені у необтяжливій, зручній, маленькій брошурі.

ДПІ у Солом’янському районі

ГУ Міндоходів у м.Києві

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена