За дванадцять місяців 2016 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» вперше надійшло 224 звернення, що на 161 менше ніж у відповідний період 2015 року. Всього загальна кількість (у тому числі повторні, або повторні за новими підставами) звернень, що надійшли до ДПІ у січні-грудні 2016 року складає 298.
У цей період заявники звертались на сервіс «Пульс» з питань щодо:
- роботи органів ДФС – 61;
- реєстрації платників ПДВ – 9;
- роботи ЦОП- 8;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 4;
- реєстрації платником єдиного податку – 2.
Варто зазначити, що у 2016 році розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 916 від 08.11.2016.
Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку за номером «гарячої» лінії антикорупційного сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07!
Інформація приймається цілодобово.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві