Головна  →  ДПІ інформує  →  24 січня 2017

«Пульс» — унікальний сервіс зворотного зв’язку податкової служби з платниками податків

«Пульс» — унікальний сервіс зворотного зв’язку податкової служби з платниками податків

За дванадцять місяців 2016 року до ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві на сервіс «Пульс» вперше надійшло 224 звернення, що на 161 менше ніж  у відповідний період 2015 року. Всього загальна кількість (у тому числі повторні, або повторні за новими підставами) звернень, що надійшли до ДПІ у січні-грудні 2016 року складає 298.

У цей період заявники звертались на сервіс «Пульс» з питань щодо:

- роботи органів ДФС – 61;

- реєстрації платників ПДВ – 9;

- роботи ЦОП- 8;

- системи електронного адміністрування ПДВ – 4;

- реєстрації платником єдиного податку – 2.

Варто зазначити, що у 2016 році розгляд звернень на сервіс «Пульс» проводиться відповідно до  вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», затвердженого Наказом ДФС України № 916 від 08.11.2016.

Нагадуємо, що громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, про можливі корупційні дії з їхнього боку за номером «гарячої» лінії антикорупційного сервісу «Пульс»: (044) 284-00-07!

Інформація приймається цілодобово.

ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена