КМДА Київська міська державна адміністрація


16 квітня 2019

Голова Солом’янського району зобов’язав комунальні підприємства максимально опрацьовувати звернення мешканців, в іншому випадку будуть прийняті кадрові рішення

Голова Солом’янського району зобов’язав комунальні підприємства максимально опрацьовувати звернення мешканців, в іншому випадку будуть прийняті кадрові рішення

Голова Солом’янської райдержадміністрації Ігор Довбань скликав нараду з начальниками комунальних підприємств щодо проблем благоустрою в районі та недостатнього рівня роботи зі зверненнями мешканців.

“Кожний житель Києва має право подзвонити в 1551 (КБУ “Контактний центр міста Києва”) і повідомити, де не прибрано. А наше завдання – оперативно відреагувати. Ми живемо в цьому районі, наші діти ходять в садочок, школу і бачать безлад. Від вашої роботи деколи і життя людей залежить, а ми зі сміттям не можемо впоратись”, - заявив керівник РДА Ігор Довбань, додавши, що найгірший показник зі зверненнями у комунального підприємства “Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району”.

Так, за останній звітний період КП ШЕУ опрацювало тільки 14% заявок мешканців, які звертались з проблемами благоустрою. Зважаючи на те, що з комунальниками неодноразово проводились робочі зустрічі через недостатній рівень роботи, та які не дали очікуваних результатів, голова району Ігор Довбань підписав листа до КП ШЕУ щодо притягнення до відповідальності службових осіб, які займаються цим напрямком.

Під час наради керівник Солом’янської адміністрації також порушив проблему стихійного сміття в районі. Щоб виявити порушників благоустрою, Ігор Довбань дав завдання якнайшвидше встановити відеокамери у місцях, де люди несанкціоновано викидають сміття. Йдеться про камери відеоспостереження, які дозволяють зафіксувати особу та розпізнати автомобільні номери.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.