Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ роботи із зверненнями громадян

Опубліковано 24 травня 2024 року о 09:53

Начальник відділу - Березова Ірина Іванівна, кімн. 171, тел.: 207-39-32.

Відділ підпорядкований керівнику апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Список вiдповiдальних працiвникiв:
   Головний спеціаліст - Коваль Ірина Григорівна, каб. 163, тел.: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Соломка Анастасія Вячеславівна, каб. 163: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Нахкур Марина Анатоліївна, каб. 163: 207-09-06;
   Головний спеціаліст – Толстих Євгенія Олександрівна, каб. 163: 207-09-06.

Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41, кімн. 163, 171

Телефони: 207-09-06, 207-39-32

Email: [email protected]

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Часи прийому громадян:
Понеділок - четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 12.45

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про звернення громадян”, „Про місцеві державні адміністрації”, „Про столицю України – місто – герой Київ”, „Про державну службу” постановами Верховної Ради України, указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Нормативно-правова база: 

- Конституція України

- Закон України «Про звернення громадян»

- Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

- Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2023 № 629)

- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян

Основним завданням відділу є:

забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до державних органів та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів.

Основні функції відділу:

  • організовує та проводить прийом громадян та надає у межах компетенції роз’яснення, рекомендації та консультації з порушених ними питань;
  • надає відповідні роз’яснення громадянам, які виявили бажання звернутися на особистий прийом до голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, щодо встановленого порядку і графіків прийому громадян посадовими особами з питань, віднесених до їх компетенції;
  • забезпечує прийом, реєстрацію письмових звернень громадян, звернень депутатів усіх рівнів, звернень, надісланих з використанням мережі Інтернет, поданих громадянами на особистому прийомі та передає їх на розгляд голові, першому заступнику голови, заступнику голови, керівнику апарату адміністрації до компетенції яких відноситься розгляд порушених питань;
  • забезпечує, відповідно до встановленого порядку організацію та проведення особистого, виїзного прийому громадян головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації відповідно до затвердженого графіка;
  • забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час особистого та виїзного прийому громадян;
  • забезпечує проведення прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
  • забезпечує реєстрацію звернень громадян, що надійшли під час прямої «гарячої» телефонної лінії;
  • забезпечує щомісячне проведення дня контролю відповідно до вимог чинного законодавства;
  • забезпечує надання інформації про роботу із зверненнями громадян для оприлюднення на веб-сайті адміністрації;
  • забезпечує захист персональних даних;
  • забезпечує у межах своїх повноважень дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
  • готує проекти доручень голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • готує проекти доручень, за результатами особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • готує та подає в установленому порядку на погодження голові адміністрації проєкти графіків проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих «гарячих» телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату адміністрації;
  • готує аналітичну та статистичну інформацію, пов’язану з розглядом звернень громадян;
  • готує проєкти розпоряджень адміністрації, що належать до компетенції відділу;
  • здійснює контроль за виконанням доручень з особистого та виїзного прийому громадян, прямої «гарячої» телефонної лінії голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • здійснює контроль за своєчасним розглядом письмових звернень громадян, звернень, що надійшли з центральних органів виконавчої влади, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації та інших органів;
  • здійснює перевірки стану роботи з розгляду звернень громадян та організації особистого прийому громадян у структурних підрозділах адміністрації;
  • у разі виявлення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян інформує про це в установленому порядку голову, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату адміністрації;
  • здійснює реєстрацію та відправлення вихідної кореспонденції;
  • здійснює укомплектування, зберігання та використання архівних справ;
  • вивчає, узагальнює та поширює досвід роботи з питань вдосконалення організації роботи із зверненнями громадян, надає методичну та практичну допомогу структурним підрозділам адміністрації, організаціям та установам, що передані до сфери її управління.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux