Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Управління (Центр) надання адміністративних послуг

Опубліковано 24 травня 2024 року о 10:24

Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімн. 159.

Підпорядкованість управління – голові Солом‘янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Відділ надання адміністративних послуг:

Заступник начальника управління – начальник відділу – Московченко Юлія Миколаївна, кімн. 115а.

Заступник начальника відділу – адміністратор – Березовий Ярослав Вікторович.

Відділ оформлення біометричних документів:

Заступник начальника управління – начальник відділу – Ільющенкова Ірина Василівна, кімн. 103.

Відділ організаційного забезпечення та інформаційної роботи:

Начальник відділу – адміністратор – Золотаревська Тетяна Вікторівна, кімн. 113.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

Начальник відділу – головний бухгалтер – кімн. 115.

Сектор  з питань управління персоналом:

Завідувач сектором – Кирилюк Катерина Сергіївна, кімн. 250.

Головний спеціаліст з юридичних питань – Голодинець Ольга Валентинівна, кімн. 250а.

Адреса: 03151, м.Київ, просп. Повітряних Сил, 41

Телефони: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39

Email: [email protected]

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ

проспект Повітряних Сил, 41

бульвар Чоколівський, 40

Графік прийому громадян:

Понеділок - субота: 09.00 – 18.00

Неділя: вихідний

без перерви на обід

 

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ

Начальник управління (Центру) надання адміністративних послуг

Бондаренко Людмила Михайлівна

e-mail: [email protected]

Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг

Московченко Юлія Миколаївна

e-mail: [email protected]

проспект Повітряних Сил, 41

бульвар Чоколівський, 40

Довідкова, адміністратори

(044) 202-60-38, (044) 202-60-39

Довідкова, адміністратори

(044) 202-60-38, (044) 202-60-39

Основні завдання управління (Центру):

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади. 

Основні функції управління (Центру):

- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;

- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;

- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;

- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;

- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;

- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;

- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;

- забезпечує захист персональних даних;

- здійснює інші передбачені законом повноваження. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux