Олександра Раздорожна, журналіст:
- Зі звичайної диспетчерської - у надсучасний кол-центр. Якщо застрягли в ліфті, не проблема. Оператор прийме заявку, а найближча аварійка звільнить із залізної пастки за лічені хвилини.
Максим Файзуллін, генеральний директор компанії "ОТІС" (Україна):
- Центр предназначен для того, чтобы оперативно реагировать на работу лифтов, чтобы пассажиры лифтов могли быть максимально быстро освобождены.
Наталія Перегудова, диспетчер:
- Як тільки заявка прийнята, я одразу по комп’ютеру з’ясовую, хто обслуговує цей ліфт. Аварійна бригада виїжджає максимально швидко, і десь за 20 хвилин пасажирів з ліфта звільняють.
Оглянули новий кол-центр і представники міськадміністрації. Аби усі підйомники у столиці працювали, як годинник, за принципом такого центру планують організувати роботу й інших диспетчерських міста.
Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА:
- Є зовсім застарілі служби, які вже технічно і морально не можуть працювати. Є прагнення їх модернізувати та автоматизувати. У деяких районах такі системи є, але вони не працюють, як це потрібно. Тому пропозиція, яку ми сьогодні почули, нас дуже цікавить , оскільки дозволяє значно скоротити час реагування на проблеми, які виникають при експлуатації ліфтів.
Крім того, з апаратної можна повністю відслідкувати рух кожної аварійки та навіть скоригувати її маршрут в об’їзд заторів.
Анатолій Венглюк, начальник аварійної служби:
- Синим цветом отображены автомобили, которые в настоящий момент стоят с выключенными двигателями. Красным - автомобили, которые двигаются, чтобы выполнить какое-то задание.
Втім, і такий сучасний центр - не межа мрій. Компанія запустила ще один пілотний проект - систему, що дозволяє повністю контролювати роботу підйомника від руху кабіни до розмови з пасажиром та виклику електромеханіка.
Максим Файзуллін, генеральний директор компанії "ОТІС" (Україна):
- В каждом лифте ставится блок, на каждом этаже ставятся датчики в шахте лифта. И когда происходит та или иная неполадка лифта, диспетчер видит в он-лайн режиме сразу же.
Поки що такий проект впровадили в Обухові. Проте ним зацікавився і Київ.
Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА:
- Такі нові ідеї, які вже реалізовує у рамках пілотного проекту «Отіс» зараз, будуть абсолютно корисними у місті Києві. Ми зараз будемо обирати територію у місті, де будемо запроваджувати таку ж систему випробувати її, аби потім тиражувати на всю територію міста.
Аби модернізувати механічні кабіни, принаймні одного району, столиці потрібно від 3 до 6 місяців.
Телеканал «Київ»