Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У столиці з'явився центральний Call-центр з обслуговування ліфтів

Опубліковано 10 листопада 2014 року о 10:24
фото

Страшно застрягнути у ліфті? Усі перебої у роботі кабін віднині диспетчери відстежуватимуть он-лайн, а час прибуття аварійних служб зменшиться до кількох хвилин.

Олександра Раздорожна,  журналіст:

- Зі звичайної диспетчерської - у надсучасний кол-центр. Якщо застрягли в ліфті, не проблема. Оператор прийме заявку, а найближча аварійка звільнить із залізної пастки за лічені хвилини.

Максим Файзуллін,  генеральний директор компанії "ОТІС" (Україна):

- Центр предназначен для того, чтобы оперативно реагировать на работу лифтов, чтобы пассажиры лифтов могли быть максимально быстро освобождены.

Наталія Перегудова, диспетчер:

- Як тільки заявка прийнята, я одразу по комп’ютеру з’ясовую, хто обслуговує цей ліфт. Аварійна бригада виїжджає максимально швидко, і десь за 20 хвилин пасажирів  з ліфта звільняють.

Оглянули новий кол-центр і представники міськадміністрації. Аби усі підйомники у столиці працювали, як годинник, за принципом такого центру планують організувати роботу й інших диспетчерських міста.     

Петро Пантелеєв, заступник голови КМДА:

- Є зовсім застарілі служби, які вже технічно і морально не можуть працювати. Є прагнення їх модернізувати та  автоматизувати. У деяких районах такі системи є, але вони не працюють, як це потрібно. Тому пропозиція, яку ми сьогодні почули, нас дуже цікавить , оскільки дозволяє значно скоротити час реагування на проблеми, які виникають при експлуатації ліфтів.

Крім того, з апаратної можна повністю відслідкувати рух кожної аварійки та навіть скоригувати її маршрут в об’їзд заторів.      

Анатолій Венглюк,  начальник аварійної служби:

- Синим цветом отображены автомобили, которые в настоящий момент стоят с выключенными двигателями. Красным - автомобили, которые двигаются, чтобы выполнить какое-то задание.

Втім, і такий сучасний центр - не межа мрій. Компанія запустила ще один пілотний проект - систему, що дозволяє повністю контролювати роботу підйомника від руху кабіни до розмови з пасажиром та виклику електромеханіка.     

Максим Файзуллін,  генеральний директор компанії "ОТІС" (Україна):

- В каждом лифте ставится блок, на каждом этаже ставятся датчики в шахте лифта. И когда происходит та или иная неполадка лифта, диспетчер видит в он-лайн режиме сразу же.

Поки що такий проект впровадили в Обухові. Проте ним зацікавився і Київ.     

Петро Пантелеєв,  заступник голови КМДА:

- Такі нові ідеї, які вже реалізовує у рамках пілотного проекту «Отіс» зараз, будуть абсолютно корисними у місті Києві. Ми зараз будемо обирати територію у місті, де будемо запроваджувати таку ж систему випробувати її, аби потім тиражувати на всю територію міста.

Аби модернізувати механічні кабіни, принаймні одного району, столиці потрібно від 3 до 6 місяців.

 

Телеканал «Київ»


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux