Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2016 рік
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за 2016 рік
Впродовж 2016 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 4717 звернень громадян.
У порівнянні з 2015 роком кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації зменшилася на 1091 звернення або 23,13 %.
З них:
- 611 питань вирішено позитивно;
- на 3796 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -4412 (93,53 %);
- скарг – 287 (6,08%);
- подяк – 28 (0,59 %).
Впродовж 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1985 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2015 році - 3106 звернень), серед яких 637 доручень голови Київської міської державної адміністрації;
- 264 звернення від депутатів Київської міської Ради;
- 152 звернення від Народних депутатів України;
- 97 звернень з органів прокуратури України;
- 83 звернення з Адміністрації Президента України;
- 80 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 28 звернень з Верховної Ради України.
Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 803 колективних звернення (17,02 % від усіх звернень). У порівнянні з 2015 роком загальна кількість колективних звернень збільшилася на 126 звернень.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 3684 звернення (78,1%).
Серед основних питань:
- опалення – 424 звернення;
- благоустрою- 412 звернень;
- оплати квартир та комунальних послуг – 379 звернень;
- водопостачання – 322 звернення;
- поточного та капітального ремонту будинків – 263 звернення;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 155 звернень;
- будівництво та ремонт доріг – 152 звернення;
- встановлення лічильників – 117 звернень;
- ремонту дахів – 92 звернення;
- облаштування дитячих майданчиків – 40 звернень та інші.
Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.
Серед звернень з питань благоустрою вагома частка - це прохання про знесення малих архітектурних форм, розміщених на прибудинкових територіях чи зелених зонах. За звітний період демонтовано 166 тимчасових споруд (малі архітектурни форми, кіоски та ін), розміщення та діяльність яких викликали нарікання мешканців району.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, приватизація житла та зарахування на квартирний облік.
Впродовж 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 584 таких звернення (12,38%).
514 звернень або 10,89% надійшло з питання соціального захисту. Основні питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій та отримання путівок на санаторно-курортне лікування.
За звітний період матеріальна допомога була призначена 1120 громадянам на загальну суму 515 080 грн. , а саме:
- 1037 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 468 300 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 83 громадянам – на суму 46 780 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 365 звернень від учасників АТО;
- 264 звернення від учасників бойових дій;
- 142 звернення від інвалідів І –ІІІ груп;
- 84 звернення від ветеранів праці;
- 29 звернень від дітей війни;
- 27 заявників з багатодітних сімей;
- 20 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 5 звернень задоволено, на 12 надані аргументовані роз’яснення);
- 15 звернень від родичів учасників АТО;
- 13 учасників Великої Вітчизняної війни;
- 9 звернень одиноких матерів;
- 2 звернення від матерів-героїнь та інші.
Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації впродовж 2016 року звернулося 1446 учасників АТО із заявами щодо призначення матеріальної допомоги. На даний час 886 заяв повністю задоволено.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт будинку, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов та інші.
З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації у 2016 році згідно з графіком заплановано та проведено:
- 21 особистий прийом, під час яких розглянуто 108 звернень мешканців та прийнято 156 громадян;
- 23 виїзні прийоми, під час яких розглянуто 94 звернення мешканців та прийнято 135 громадян.
Протягом звітного періоду в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації проведено 6 прямих телефонних ліній та прийнято 46 дзвінків.
Особисто головою проведено 2 прямі телефонні лінії та прийнято 22 дзвінка.
Всі питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.
За звітний період 735 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 107 звернень менше, ніж за минулий рік. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 12 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.
Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань даної комісії та опрацьовано 12 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.
За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян в 12-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 4 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.
З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.
Підсумовуючи, слід зазначити, що робота із зверненнями громадян включає в себе щоденну увагу до кожного заявника, контроль за вчасним та якісним розглядом звернень, проведення днів контролю та систематичної взаємодії з усіма підрозділами адміністрації, що в результаті дає системний позитивний ефект для якісного реагування на звернення громадян.