КМДА Київська міська державна адміністрація


13 грудня 2019

Електронні послуги Пенсійного фонду України

Електронні послуги Пенсійного фонду України

Електронні послуги Пенсійного фонду України або які оптимізації нашого життя  відбуваються завдяки Державному реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

В світлі загальної глобалізації та діджіталізації країни Пенсійний фонд України виступає флагманом впровадження новітніх технологій. В Інтернет-мережі все більше і більше стають доступними сервіси, які раніше передбачали безпосереднє відвідування установ для отримання визначених послуг. Пенсійний фонд України вже понад 10 років розробляє та впроваджує нові електронні сервіси, які є доступними всім категоріям громадян (в тому числі з інклюзією),  та  які заощаджують час клієнтів, зменшують навантаження на працівників, сприяють позитивному іміджу Пенсійного фонду.

Серед різних послуг, які пропонує Інтернет-мережа, хочемо  звернути Вашу увагу на інформацію, яку ви можете отримати з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, який формує та веде Пенсійний фонд України,  та який на сьогодні є унікальним електронним сховищем і надійним джерелом інформації про страхувальників та застрахованих осіб.

Для Вашої зручності Пенсійний фонд ввів послугу надання електронних документів. Сервіс надається для користувачів Веб-порталу, які увійшли на портал ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису.

Страхувальники з Реєстру можуть отримати інформацію про застрахованих осіб за період перебування особи у трудових відносинах з ними, а також відомості про підтвердження страхового стажу застрахованих осіб, необхідні для призначення соціальних виплат - нарахування «лікарняних» і «декретних». 

Застраховані особи з Реєстру застрахованих осіб можуть отримати інформацію про свої суми заробітку для нарахування соціальних виплат (у тому числі доплату до мінімальної заробітної плати) і страховий стаж за будь-який період, починаючи з 2000 року. На підставі наявної інформації можна сформувати та роздрукувати довідки ОК-5 (індивідуальні відомості про застраховану особу), ОК-7 (про суми заробітку, з яких сплачувався єдиний внесок з 2011 року), та довідку про страховий стаж. Застрахована особа може проаналізувати свій страховий стаж та заробітну плату, яка в майбутньому використовуватиметься при призначенні пенсії. Таким чином працівник стає контролером свого роботодавця щодо сплати ним за нього страхових внесків.

Пенсіонер з Реєстру може отримати такі електронні документи - довідка про доходи пенсіонера для субсидії, довідки про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5), витяг з Реєстру застрахованих осіб.

Достовірність всіх довідок сформованих не Веб-порталі ПФУ підтверджується QR-кодом. 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.