«Центр сім’ї» завершив цикл просвітницьких заходів інтерактивною лекцією «Молодь і закон – проблеми сьогодення»


Інтерактивною лекцією «Молодь і закон – проблеми сьогодення» завершився цикл просвітницьких заходів «Центру сім`ї» спрямованих на підвищення рівня правової культури студентів та учнів Солом’янського району.
Головною метою підсумкових зустрічей в цьому навчальному році було: виховання в молоді толерантності до інших людей; усвідомлене ставлення до себе як громадянина Української держави; дотримання правил поведінки в громадських місцях та інформування про закони та види відповідальності у випадку їх порушення; можливі методи недопущення насилля та дискримінації в суспільстві. Для неповнолітніх учасників заходів було визначено що таке «насильство», «адміністративне правопорушення» та їх види, сформульовано уявлення про «трудову експлуатацію» серед молоді та її наслідки.
Для більш ефективного трактування правових тем та державних законів в молодіжному середовищі «Центр сім’ї» залучає до співпраці висококваліфікованих фахівців. Цього разу для учнів 10-11 класів Технічного ліцею «НТУУ КПІ» група студентів кафедри цивільного права та процесу Юридичного інституту НАУ на чолі з заступником завідувача кафедри, к.ю.н., Миколою Кагадійом, ознайомили ліцеїстів з правами та обов'язками неповнолітніх, видами юридичної відповідальності молоді, правилами поведінки в суспільстві.
Разом з викладачами та курсантами юридичних клінік «Захист» і «Юстиніан» при Національній Академії Внутрішніх Справ на базі Київського коледжу транспортних інфраструктур також відбулася інтерактивна лекція щодо дотримання законів у суспільстві та нормативно-правової бази з питань попередження насильства. Особливістю проведених заходів було те, що основні принципи вищевказаних проблем доповідали студенти і курсанти-співробітники Юридичних клінік. Ліцеїсти демонстрували свою активність - ставили не тільки питання, але й пропонували конкретні практичні ситуації, на які юристи давали відповіді, посилаючись на відповідні нормативно-правові акти. Після кожного змодельованого прикладу конкретну правову оцінку давали студенти та куратор групи майбутніх юристів.
Під час спілкування увагу слухачів було акцентовано на різних видах насильства та розглянуті конкретні випадки, які можуть трапитись з ними в повсякденному житті, що давало можливість глибше зрозуміти проблему насильства в цілому і більше усвідомлювати свою роль у відповідних ситуаціях дотримуючись закону. Юристами були надані практичні рекомендації щодо особистої поведінки в критичних випадках , відзначені можливі шляхи захисту своїх прав.