Виробничий травматизм на підприємствах, в установах та організаціях Солом’янського району за 9 місяців 2019 року


Виробничий травматизм на підприємствах, в установах та організаціях Солом’янського району за 9 місяців 2019 року.
За 9 місяців 2019 року на підприємствах, в установах та організаціях міста Києва виробничі травми отримали 241 особа, що на 6 осіб або 2,6 % більше, ніж за 9 місяців 2018 року (235 осіб).
Загальний травматизм на виробництві по районах м. Києва (за юридичною адресою підприємства)
№п/п |
Район |
Кількість травмо- ваних за 9 міс. 2019 року |
У % від усіх травмованих |
У порівнянні за 9 міс. 2018 року |
1 |
Святошинський |
10 |
4,1 |
-5 |
2 |
Деснянський |
11 |
4,6 |
+4 |
3 |
Солом’янський |
13 |
5,4 |
-5 |
4 |
Подільський |
14 |
5,8 |
-17 |
5 |
Оболонський |
20 |
8,2 |
0 |
6 |
Голосіївський |
21 |
8,7 |
-1 |
7 |
Дніпровський |
21 |
8,7 |
-2 |
8 |
Дарницький |
33 |
13,7 |
+8 |
9 |
Печерський |
41 |
17,1 |
+9 |
10 |
Шевченківський |
57 |
23,7 |
+15 |
|
м. Київ |
241 |
100 |
+6 |
Перелік підприємств Солом’янського району на яких трапились нещасні випадки за 9 місяців 2019 року
№п/п |
Назва підприємства |
Кількість потерпілих |
Вид події НВ (по класифікатору) |
Причина НВ (по класифікатору) |
1 |
ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» |
1 |
01.1 |
21 |
2 |
Національний авіаційний університет |
1 |
02.1 |
32 |
3 |
Національний університет оборони України імені Івана Черняховського |
1 |
02.1 |
32 |
4 |
Тролейбусне ремонтно-експлуатаційне депо №3 |
2 |
04 04 |
24.2 25.2 |
5 |
ДП «Фірма Альтфатер Київ» |
1
|
01.1
|
Після отримання результатів розслідування ДТП |
6 |
КП «Київський метрополітен» |
1 |
01.1 |
21 |
7 |
КП електромереж зовнішнього освітлення «Київміськсвітло» |
1 |
04.2 |
06.2 |
8 |
ПП «Леонзахистбуд» |
1 |
03.5 |
25.2 |
9 |
ДП «Спецзв’язку» |
1 |
02.1 |
24.2 |
10 |
ТОВ «Юнайтед алко» |
1см |
01.1.1 |
21 |
11 |
ТОВ «Еко-Втор» |
1 |
07 |
25.2 |
12 |
ДП «Адідас-Україна» |
1 |
02.1 |
25.2 |
|
ВСЬОГО |
13 (в т.ч.1 см.) |
|
|
Аналіз виробничого травматизму свідчить, що з 13 нещасних випадків основними причинами 9 випадків (69,2 % від усіх причин) є організаційні причини, а саме: невиконання вимог інструкцій з охорони праці (6 випадків), порушення правил безпеки руху (3 випадки), усунення яких не потребує значних економічних затрат. Особиста необережність працівників призвели до 2 нещасних випадків.
Для відвантаження скла на автомобіль спеціальний візок зі склом був поставлений посередині рухомої платформи. В процесі перенесення скла експедитор ПП «Леонзахистбуд» відкотив візок зі склом, внаслідок чого два колеса візка опинились поза межами підйомника, та почав самостійно керувати підйомником. Оскільки не всі колеса візка зі склом стояли на рухомій платформі, візок зі склом почав нахилятися, а скло почало падати. В цей момент експедитор намагався утримати падаюче скло, але не зміг його утримати, почав тікати та впав. З множинними тілесними ушкодженнями швидкою медичною допомогою був доставлений до лікарні. Основна причина цього нещасного випадку – не виконання вимог інструкції з охорони праці для експедитора, а саме: «забороняється користуватися інструментом, пристосуванням, поводження з якими експедитор не навчений і не проінструктований».
Сподіваємось, що наведена інформація допоможе запобігти нещасним випадкам по схожим причинам і стане в нагоді в профілактиці травматизму.