Головна  →  Новини  →  7 липня 2021

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській РДА за I півріччя 2021 року

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській РДА за I півріччя 2021 року

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у  Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2021 року

У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації   організація роботи з розгляду звернень громадян є одним із важливих напрямків діяльності, яка спрямована на захист конституційних прав і свобод людини і громадянина. Проводиться системна робота, спрямована на реалізацію громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Громадяни вимагають вдосконалювати роботу органів державної влади, пропонують свою допомогу. Це свідчить про те, що люди навчилися жити у сучасному більш відкритому демократичному суспільстві і бажають від влади конструктивних, життєво важливих рішень.

Відповідно до системи електронного документообігу АСКОД за І півріччя 2021 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 2316 звернень громадян, з них 198 колективних звернень (8,55 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість колективних звернень збільшилася на 30 звернень. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської райдержадміністрації звернулося 7575 осіб.

Спостерігається  збільшення звернень (на 493 звернення або 21,29%) та збільшення громадян (на 574 громадянина або 7,58%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

З них:

- 681 питання вирішено позитивно;

- на 1424 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:

- заяв – 2132 (92,06 %);

- скарг – 182 (7,86%);

- пропозицій – 2 (0,09%).

Впродовж І півріччя 2021 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 764 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2020 році - 629 звернень), серед яких 160 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

- 1357 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 16 звернень від народних депутатів України;

- 58 звернень від депутатів Київської міської ради;

- 17 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 62 звернення з Офісу Президента України;

- 16 звернень з органів прокуратури України;

- 26 звернень з Верховної Ради України.

Всі звернення громадян, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені чинним законодавством терміни.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 1510 звернень (65,20%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 205 звернень;

- оплати квартир та комунальних послуг – 170 звернень;

- незадовільне водопостачання – 120 звернень;

- опалення – 104 звернення; 

- поточного та капітального ремонту будинків – 68 звернень;

- будівництва та ремонту доріг – 67 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 57 звернень;

- ремонту дахів – 41 звернення      

- ремонту або заміни  ліфтів – 36 звернень;

- встановлення лічильників – 25 звернень;

- облаштування дитячого майданчика - 18 звернень та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Відповідність кількісних та якісних показників тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.

На другому місці –  питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 158 звернень громадян (6,82%). Спостерігається зменшення звернень (на 66 звернень або 2,85%) в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Основні питання –  це надання матеріальної допомоги, отримання субсидії та надання роз’яснення щодо отримання компенсації за житлово-комунальні послуги.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 83 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

- 54 звернення від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;

- 35 звернень від ветеранів праці;

- 33 звернення від учасників АТО;

- 20 звернень від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїн;

- 2 звернення від дітей війни;

- 4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші;

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

Третє місце за кількістю посідають звернення з питання  житлової політики. За звітний період до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 148 таких звернень.

Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

За I півріччя 2021року на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 519 звернень.

Керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації проведено 30 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 41 дзвінок. Питання, які були порушені в телефонних зверненнях громадян зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

У зв’язку з карантином, запровадженим у місті Києві з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 та на  виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 444 «Про деякі заходи щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 на території міста Києва» (зі змінами) та розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 17.03.2020 № 327 «Про деякі заходи щодо запобігання поширенню корона вірусу COVID-19 на території Солом’янського району»  (зі змінами), проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на період дії карантинних заходів скасовано.

Слід зазначити, що громадяни можуть звертатися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації із заявами, скаргами та пропозиціями з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку, надіславши на електронну адресу, яка розміщена на офіційній сторонці Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Крім того, звернення можна надіслати поштовим зв'язком або залишити у скриньці для звернень громадян, яка розміщена на першому поверсі Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на просп. Повітрофлоському, 41.

Щоденно, в телефонному режимі, працівниками відділу надавалися консультації, роз’яснення та нагадування щодо виконання звернень громадян.

Щопонеділка, відповідальний за роботу із зверненнями громадян, в системі електронного документообігу «АСКОД» надсилав нагадування про закінчення термінів виконання звернень громадян у структурних підрозділах адміністрації.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітували про хід розгляду звернень громадян у підпорядкованих підрозділах.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація, як орган виконавчої влади, розуміючи сучасні вимоги суспільства та громадськості, в своїй діяльності, виконанні своїх функціональних обов'язків вважає за головне це – прозорість і відкритість у співпраці з громадськими інституціями. Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

Тому робота зі зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації й надалі буде пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямованою лише на поліпшення якості розгляду звернень громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян. 

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена