2 лютого відбудеться нарада для обговорення організаційних питань щодо зміни механізму проведення розрахунків між підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг і розпорядниками коштів
До уваги організацій – надавачів житлово-комунальних послуг!
Завтра, 2 лютого 2018 року о 09.00 в приміщенні Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (просп. Повітрофлотський, 41; каб. 459; 4-ий поверх) відбудеться нарада для обговорення організаційних питань щодо зміни механізму проведення розрахунків між підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг і розпорядниками коштів. Запрошуємо керівників та головних бухгалтерів організацій–надавачів комунальних послуг.
Нагадаємо, що змінено механізм проведення розрахунків між підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг та розпорядниками коштів у частині проведення видатків передбачених на надання пільг та субсидій населенню для оплати електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (постанова КМУ від 04.03.2002 №256 та наказ Міністерства фінансів України від 04.01.2018 №1).