Головна  →  Новини  →  19 травня 2015

Брошура-порадник «Споживачу небанківських фінансових послуг» про те, як отримати якісні фінансові послуги тане стати жертвою шахраїв

Брошура-порадник «Споживачу небанківських фінансових послуг» про те, як отримати якісні фінансові послуги тане стати жертвою шахраїв

Всі ми, так чи інакше, є споживачами фінансових послуг. Багато людей зберігають гроші на депозиті чи отримують кредит, сплачують пенсійному фонду внески або укладають угоду страхування подорожі за кордон – усе це є фінансовими послугами. Cпоживачі фінансових послуг зазвичай не мають достатньої інформації та знань для обґрунтованого вибору послуги, не завжди можуть оцінити рівень власних ризиків і свої майбутні зобов’язання, а також порівняти умови послуг від різних компаній. Фінансове сьогодення і майбутнє залежить від рівня особистої фінансової грамотності, зокрема від уміння захистити свої гроші. Незнання фінансового ринку, специфіки і відмінностей фінансових послуг може кожного зробити  жертвою шахраїв.

Нацкомфінпослуг спільно з Програмою USAID/FINREP II підготовлено брошуру «Споживачу небанківських фінансових послуг». У ній читач знайде інформацію про особливості діяльності страхових компаній, установ недержавного пенсійного забезпечення, кредитних спілок і фінансових компаній, а також поради, як захистити себе та що зробити, аби отримати якісну фінансову  послугу і не стати жертвою шахраїв.

Із брошурою можна ознайомитись за посиланням: 

http://nfp.gov.ua/content/finansova-gramotnist.html

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

Як стати резервістом територіальної оборони міста Києва?

Громадський бюджет

Допомога громадянам зі східних областей та АР Крим

Акція по збору книг для бійців, які беруть участь в АТО

Корупція має бути помічена