Головна  →  Новини  →  19 травня 2015

Брошура-порадник «Споживачу небанківських фінансових послуг» про те, як отримати якісні фінансові послуги тане стати жертвою шахраїв

Брошура-порадник «Споживачу небанківських фінансових послуг» про те, як отримати якісні фінансові послуги тане стати жертвою шахраїв

Всі ми, так чи інакше, є споживачами фінансових послуг. Багато людей зберігають гроші на депозиті чи отримують кредит, сплачують пенсійному фонду внески або укладають угоду страхування подорожі за кордон – усе це є фінансовими послугами. Cпоживачі фінансових послуг зазвичай не мають достатньої інформації та знань для обґрунтованого вибору послуги, не завжди можуть оцінити рівень власних ризиків і свої майбутні зобов’язання, а також порівняти умови послуг від різних компаній. Фінансове сьогодення і майбутнє залежить від рівня особистої фінансової грамотності, зокрема від уміння захистити свої гроші. Незнання фінансового ринку, специфіки і відмінностей фінансових послуг може кожного зробити  жертвою шахраїв.

Нацкомфінпослуг спільно з Програмою USAID/FINREP II підготовлено брошуру «Споживачу небанківських фінансових послуг». У ній читач знайде інформацію про особливості діяльності страхових компаній, установ недержавного пенсійного забезпечення, кредитних спілок і фінансових компаній, а також поради, як захистити себе та що зробити, аби отримати якісну фінансову  послугу і не стати жертвою шахраїв.

Із брошурою можна ознайомитись за посиланням: 

http://nfp.gov.ua/content/finansova-gramotnist.html

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена