Головна  →  Новини  →  15 липня 2019

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2019 року

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2019 року

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2019 року.

За І півріччя 2019 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано у встановлений термін 2548 звернень громадян.  

У порівнянні з  аналогічним звітним періодом  минулого року відзначається статистика зменшення кількості звернень (на 85 звернень, що становить 3,34%).

З них:

- у 563 питання вирішено позитивно;

- на 1707 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв – 2387 (93,68 %);

- скарг – 155 (6,08%);

- пропозицій – 6 (0,24%).

За І півріччя 2019 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 825 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2018 році - 743 звернення), серед яких 182 доручення голови Київської міської державної адміністрації;

- 839 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 153 звернення від народних депутатів України;

- 28 звернень від депутатів Київської міської ради;

- 40 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 56 звернень з Адміністрації Президента України;

- 31 звернення з органів прокуратури України;

- 23 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 351 колективне звернення (13,78 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року загальна кількість колективних звернень зменшилася  на 108 звернень.

Найбільш гострими і життєво важливими питаннями, які турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 2259 звернень (88,66%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 287 звернень;

- оплати квартир та комунальних послуг – 209 звернень;

- поточного та капітального ремонту будинків – 161 звернення;

- будівництва та ремонту доріг – 112 звернень;

- опалення – 100 звернень;                            

- незадовільного водопостачання – 101 звернення;

- ремонту або заміни  ліфтів – 80 звернень;

- ремонту дахів – 83 звернення;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 61 звернення;

- облаштування дитячого майданчика - 59 звернень;

- встановлення лічильників – 40 звернень та інші.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань житлової політики  –  220 звернень (8,63%). Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

На третьому місці  –  питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади надійшло 137 звернень (5,38%). Основні питання  –  це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

-  99 звернень від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;

-  87 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

-  50 звернень від учасників АТО та родичів учасників АТО;

-  44 звернення від ветеранів праці;

-  32 звернення від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів - героїнь;

-  17 звернень від дітей війни;

-  4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші;

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт ліфтів, незадовільне водопостачання благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

За I півріччя 2019 року матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення (пенсіонерам, учасникам бойових дій, учасникам та інвалідам війни, інвалідам І,ІІ,ІІІ груп, учасникам АТО та родичам учасників АТО) була призначена та виплачена на суму 4 557 300 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам».

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період проведено 54 особистих прийомів та 30 виїзних прийомів.

Районна влада під час особистих прийомів громадян вживає усіх можливих заходів реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль до розв’язання проблем, що спричинили звернення.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державній адміністрації проведено 11 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 23 дзвінка. Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації, департаменту житлово-комунальної інфраструктури Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 8 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників. За результатами проведених виїзних днів контролю підготовлено та надано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень громадян у підпорядкованих підрозділах.

Щомісячно, відділ роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до затвердженого графіка, організовує та проводить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань зазначеної комісії та опрацьовано  6  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення. Інформація про проведення зазначеної комісії надається до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, відділом роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації проводяться перевірки роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах адміністрації. За звітний період проведено перевірку в 6-ти структурних підрозділах адміністрації.

Під час перевірок надано необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. Порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

Інформація про перевірки щомісячно надається до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації

У структурних підрозділах Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації чітко визначені посадові особи, відповідальні за роботу із зверненнями громадян. Обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян зафіксовано в посадових інструкціях відповідальних працівників.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів тощо.

Також щоквартально на субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщується інформація щодо стану роботи із звернення громадян в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації.

У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» продовжує роботу по кваліфікованому, неупередженому, об’єктивному і своєчасному розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та задоволення законних вимог громадян.

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена