Головна  →  Новини  →  1 листопада 2019

У Солом’янській РДА проаналізували стан опрацювання звернень мешканців до районного Call-центру

У Солом’янській РДА проаналізували стан опрацювання звернень мешканців до районного Call-центру

Сьогодні в.о. голови Солом’янської райдержадміністрації Олена Горпинченко провела нараду з керівниками структурних підрозділів РДА, комунальних підприємств та служб району щодо стану опрацювання звернень мешканців, які надходили через Контактний центр міста Києва 1551 (Call-центр) протягом 10 місяців 2019 року.

Під час наради учасники обговорили звернення по кожній структурі, зокрема, акцентували увагу на питаннях благоустрою та утримання доріг, що на балансі КП ШЕУ району.

Олена Горпинченко наголосила про важливість своєчасного та якісного розгляду звернень, що дозволить покращити ефективність роботи районної влади. Вона нагадала, що у разі порушення термінів розгляду звернення чи його не виконання винних осіб притягуватимуть до відповідальності.

Про посилення персональної відповідальності для виконавців структурних підрозділів КМДА та районних адміністрацій напередодні повідомляв керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний. На розширеному засіданні Колегії Київської міської державної адміністрації також йшлось про застосування дисциплінарних стягнень до недбалих виконавців.

Фотогалерея

Перейти до спискуВерсiя для друку

Адміністративні послуги

United24

Корупція має бути помічена