Алгоритм дій роботодавця під час нещасних випадків
![](/resizer/af7b3dfb20a6eb907e9805a295d4dfddce59671b/https%253A%252F%252Fmedia-stg.kyivcity.gov.ua%252Fkyivcity%252Fuploads%252Fpublic%252F64d%252F175%252F434%252Fthumb_216996_400_280_0_0_auto.jpg)
![](11832.jpg)
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві проводить активну інформаційно-роз’яснювальну роботу за новими напрямками своєї діяльності. Один з них – профілактика, розслідування та облік нещасних випадків.
Спеціалістами Головного управління був розроблений інфографічний посібник для роботодавця, відповідно змін, внесених до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві.* Він включає інформацію-роз’яснення щодо:
- компетенції комісії з розслідування нещасних випадків;
- порядку повторного розслідування;
- розслідування нещасних випадків в умовах воєнного стану;
- розслідування нещасних випадків в районі бойових дій;
- термінів та комісії зі спеціального розслідування.
З презентацією алгоритму можна ознайомитися на сторінці Головного управління в YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=JNzwnG3NrOc
*Зміни внесені постановою КМУ від 20.01.2023 No59 до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 No 337