День інформування в Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві
З метою сприяння обізнаності громадян у сфері пенсійного забезпечення, 16 січня 2017 року фахівці Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві провели традиційний День інформування.
У ході заходу відвідувачі управління ознайомились з новою системою обслуговування громадян у Фонді та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій. Було відзначено позитивний ефект від впровадження нових технологій, а саме: досягнення максимальної автоматизації процесів від моменту звернення до призначення і виплати пенсії, перехід до електронних пенсійних справ, відмова від численних паперових архівів; економія коштів Фонду на утримання централізованих систем, упередження переплат та дублювання виплат, надійний захист персональних даних, виключення людського фактору.
Фахівці зазначеного управління розкрили тему формування страхового стажу у громадян, що дає їм право на соціальний захист, пенсійне забезпечення, та який на пряму залежить від їх офіційного працевлаштування, від їх легальної, в повній мірі нарахованої та виплаченої заробітної плати.
Вкотре було наголошено на можливість використання електронних послуг, які надає Пенсійний фонд України за допомогою веб-порталу Фонду. Присутні ознайомились з двома способами реєстрації на веб-порталі: подання заяви для реєстрації особисто чи он-лайн, реєструючись за електронним цифровим підписом .
Усі бажаючі отримали методично-інформаційний матеріал щодо призначення, перерахунку пенсії, формування електронних пенсійних посвідчень, переведення пенсій за новим місцем реєстрації.
Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 244-78-11 у Солом’янському районі
(044) 287-13-62 у Голосіївському районі
(044) 273-42-23 (044) 273-51-48 у Святошинському районі