Гаряча телефонна лінія податкової
Опубліковано 15 жовтня 2013 року о 18:35
фото


Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів створено телефонну лінію «Пульс». Ця лінія працює за принципом call-back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Ефективний сервіс «Пульс»— є каналом комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Телефон сервісу (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
ДПІ у Солом’янському районі
ГУ Міндоходів у м.Києві