Інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I квартал 2025 року
До відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2025 по 31.03.2025 надійшло та було зареєстровано 801 звернення громадян. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року спостерігається зменшення звернень (на 43 звернення або 5,37%).
Період часу |
I квартал 2024 року |
I квартал 2025 року |
Всього звернень |
844 |
801 |
З них:
- 196 питань вирішено позитивно;
- на 464 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:
Період часу |
I квартал 2024 року |
I квартал 2025 року |
Заяв |
762 |
743 |
Скарг |
82 |
58 |
Всі звернення, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені законодавством терміни.
Кореспондент, звідки надійшло звернення
|
I квартал 2024 року |
I квартал 2025 року |
+/- |
Київська міська державна адміністрація |
296 |
245 |
- 51 |
з них: доручення голови Київської міської державної адміністрації |
278 |
42 |
- 236 |
Депутати Київради |
28 |
19 |
- 9 |
Кабінет Міністрів України |
8 |
11 |
+3 |
Верховна Рада України |
9 |
7 |
-2 |
Офіс Президента України |
16 |
14 |
-2 |
Органи прокуратури |
8 |
13 |
+ 5 |
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 661 звернення (82,52%).
Основні питання житлово-комунального господарства
Основні питання житлово-комунального господарства |
I квартал 2024 року |
I квартал 2025 року |
+/- |
благоустрою |
83 |
94 |
+ 11 |
незадовільного опалення |
53 |
87 |
+ 34 |
оплати квартир та комунальних послуг |
59 |
72 |
+13 |
незадовільного водопостачання |
40 |
11 |
- 29 |
ремонт доріг |
23 |
12 |
- 11 |
ремонт ліфтів |
23 |
5 |
- 18 |
поточного та капітального ремонту будинків |
22 |
24 |
+ 2 |
ремонт дахів |
19 |
5 |
-14 |
ремонт санітарно-технічного обладнання |
15 |
10 |
-5 |
благоустрій дитячих майданчиків |
8 |
12 |
+ 4 |
встановлення та повірка лічильників |
1 |
5 |
+4 |
На другому місці – питання житлової політики. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 86 звернень громадян (10,74%). Спостерігається збільшення звернень (на 11 звернень або 12,79%) в порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.
Серед них найчастіше порушувалися питання: зарахування на квартирний облік, поліпшення житлових умов черговиків квартирного обліку, приватизація кімнат, зміна договору найму житлового приміщення, забезпечення житлом дитини сироти, видача ордеру на фактично займану житлову площу, зарахування на соціальний квартирний облік, тощо.
Третє місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 61 звернення громадян (7,62%). Спостерігається збільшення звернень (на 6 звернень або 9,84%) в порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.
Переважна більшість звернень громадян стосувалась питань: надання гуманітарної допомоги, надання соціального працівника соціально незахищеним верствам населення, призначення щомісячної соціальної допомоги, надання статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, надання грошової компенсації та інше.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень громадян пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 41 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;
- 35 звернень від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;
- 3 звернення від ветеранів праці;
- 3 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів;
- 1 звернення від учасника АТО.
Впродовж I кварталу 2025 року управлінням соціальної та ветеранської політики Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» призначено матеріальну допомогу на поховання 43 громадянам.
До Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за I квартал 2025 року надійшло на розгляд 64 колективних звернення (7,99 % від усіх звернень) із зазначенням у зверненнях 714 особистих підписів мешканців району.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість колективних звернень зменшилася на 33 звернення. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської райдержадміністрації звернулося 3173 громадянина. За аналогічний період минулого року з урахуванням колективних звернень до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 8869 громадян.
Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (90,63%), скаргами (9,38%).
Значну кількість колективних звернень складають питання житлово-комунального господарства, благоустрою, освіти, тощо.
За звітний період на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 212 звернень громадян, що на 5 звернень громадян менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Переважна більшість звернень громадян стосувалась питань житлово-комунального господарства, благоустрою, архівних довідок, соціального захисту та освіти, тощо. Всі звернення громадян були зареєстровані та опрацьовані у встановлені чинним законодавством терміни.
Відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян”, графіку проведення особистих, виїзних прийомів громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату, затвердженого 25.12.2024 виконувачем обов’язків голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, проводяться особисті, виїзні прийоми громадян та прямі (“гарячі”) телефонні лінії.
Всі звернення з особистих та виїзних прийомів, та звернення, отримані під час проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній зареєстровані у системі електронного документообігу АСКОД та перебували на особистому контролі голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Працівниками відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно проводиться особистий прийом громадян та надаються консультації, роз’яснення мешканцям району, а також в телефонному режимі.
На час дії воєнного стану звернення громадян приймаються під час особистого прийому, за допомогою засобів телефонного зв’язку, поштою, на електронну адресу та шляхом вкидання звернень в скриньку, встановлену на першому поверсі при вході в адміністративну будівлю за адресою: просп. Повітряних Сил, 41.
З метою забезпечення широкої інформованості населення на офіційному субвебсайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно розміщуються матеріали щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема: графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату, звіти про роботу із зверненнями громадян.
Питання роботи із зверненнями громадян, котрі відображають найбільш актуальні проблеми мешканців району, залишаються одним із пріоритетних напрямів діяльності місцевої влади і перебувають на постійному контролі у Солом’янській районної в місті Києві державній адміністрації.
Підсумовуючи роботу із зверненнями громадян, яка включає в себе щоденну увагу до кожного заявника, контроль за вчасним та якісним розглядом звернень, працівники відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації і надалі продовжать здійснювати постійний контроль за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян».