Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2025 року

Опубліковано 15 липня 2025 року о 14:18

До відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2025 по 30.06.2025 надійшло та було зареєстровано 1677 звернень громадян. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року спостерігається зменшення звернень (на 94 звернення або 5,61%).

Період часу

I півріччя 2025 року

I півріччя 2024 року

Всього звернень

1677

1771

З них:

- 679 питань вирішено позитивно;

- на 2607 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:

Період часу

I півріччя 2025 року

I півріччя 2024 року

Заяв

1575

1608

Скарг

102

163


Всі звернення, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені законодавством терміни.

Кореспондент, звідки надійшло звернення


I півріччя 2025 року

I півріччя 2024 року

+/-

Київська міська державна адміністрація

482

561

- 79

з них:




доручення голови Київської міської державної адміністрації

85

166

- 81

Депутати Київради

35

37

- 2

Кабінет Міністрів України

22

12

+10

Верховна Рада України

17

21

- 4

Офіс Президента України

19

26

-7

Органи прокуратури

17

21

- 4

Народні депутати України

9

6

+ 3

За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 133 колективних звернень (7,93 % від усіх звернень).

У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість колективних звернень зменшилася на 24 звернення. Всього з урахуванням колективних звернень до Солом’янської райдержадміністрації звернулося 5928 громадян.

Громадяни звертались передусім із заявами щодо вирішення конкретних життєвих питань (90,98%), скаргами (9,02%).

Значну кількість колективних звернень складають питання житлово-комунального господарства, благоустрою, освіти, тощо.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 1360 звернень (81,10%).

Основні питання житлово-комунального господарства 

Основні питання житлово-комунального господарства

I півріччя 2025 року

I півріччя 2024 року

+/-

благоустрою

256

190

+ 66

оплати квартир та комунальних послуг

123

81

+42

незадовільне опалення

92

58

+ 34

поточного та капітального ремонту будинків

66

47

+19

незадовільне водопостачання

42

69

-27

будівництва та ремонт доріг

38

45

- 7

благоустрій дитячих майданчиків

26

15

+11

ремонт дахів

24

31

-7

ремонт санітарно-технічного обладнання

18

32

-14

ремонт ліфтів

18

41

-23

встановлення та повірка лічильників

7

2

+ 5


Друге місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації особисто та через органи влади і організації надійшло 156 звернень громадян (9,30%). Спостерігається збільшення звернень (на 26 звернень або 1,55%) в порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.

Серед них найчастіше порушувалися питання:

- поліпшення житлових умов черговиків квартирного обліку;

- питання черговості;

- зарахування на квартирний та соціальний квартирний облік;

- видача ордера на фактично займане житлове приміщення;

- надання соціального житла для малозабезпечених громадян;

- надання тимчасового житла для внутрішньо переміщених осіб;

- надання житла громадянам пільгових категорій.

На третьому місці – питання соціального захисту. За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 113 звернень громадян (6,74%). Спостерігається зменшення звернень (на 104 звернення або 6,20%) в порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.

Переважна більшість звернень громадян стосувалась питань:

- призначення матеріальної та гуманітарної допомоги;

- опіки;

- встановлення та відміни пільг соціально незахищеним верствам населення;

- видачи посвідчень учасника ліквідації аварії на ЧАЕС;

- надання статусу (учасника війни, особи з інвалідністю внаслідок війни, внутрішньо переміщеної особи);

-інших питань соціального забезпечення (санаторно-курортне лікування, оздоровлення дітей та інше.

Важливим питанням для управління соціальної та ветеранської політики Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації є організація надання соціальних послуг на належному рівні, а також допомога внутрішньо переміщеним особам.

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій, поліпшення житлових умов та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація при розгляді звернень громадян пільгових категорій вживає всіх можливих заходів для вирішення порушених питань.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 74 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

- 8 звернень від учасників АТО;

- 4 звернення від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;

- 4 звернення від ветеранів праці;

- 4 звернення від членів багатодітних сімей, одиноких матерів;

- 3 звернення від дітей війни;

- 2 звернення від Героїв Соціалістичної Праці та інші.

Слід зазначити, що громадяни, як і в минулому році, були активними користувачами інтернету. На електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 431 звернення. Всі звернення громадян були зареєстровані та опрацьовані у встановлені чинним законодавством терміни.

Переважна більшість звернень громадян стосувалась питань житлово-комунального господарства, благоустрою, архівних довідок, соціального захисту та освіти, тощо. Всі звернення громадян були зареєстровані та опрацьовані у встановлені чинним законодавством терміни.

Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», 25.12.2024 виконувачем обов’язків голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Смиком О.П, затверджено графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату.

Всі звернення з особистих та виїзних прийомів, та звернення, отримані під час проведення прямих (“гарячих”) телефонних ліній зареєстровані у системі електронного документообігу АСКОД та перебували на особистому контролі голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Працівниками відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно проводиться особистий прийом громадян та надаються консультації, роз’яснення мешканцям району в телефонному режимі.

На час дії воєнного стану звернення громадян приймаються під час особистого прийому, за допомогою засобів телефонного зв’язку, поштою та на електронну адресу.

З метою забезпечення широкої інформованості населення на офіційному вебсайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно розміщуються матеріали щодо організації та стану роботи із зверненнями громадян, зокрема: графік проведення особистих, виїзних прийомів громадян, прямих (“гарячих”) телефонних ліній головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату, звіти про роботу із зверненнями громадян.

Також оприлюднено контактний номер телефону, за яким громадяни можуть подати усне звернення, розроблено та впроваджено онлайн-форму для подачі звернення громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян, котрі відображають найбільш актуальні проблеми мешканців району, залишаються одним із пріоритетних напрямів діяльності місцевої влади і перебувають на постійному контролі у Солом’янській районної в місті Києві державній адміністрації.

У цілому робота із зверненнями громадян у Солом’янській районної в місті Києві державній адміністрації спрямована на якісний і своєчасний розгляд та забезпечення конституційного права громадян на звернення, оскільки саме це дає можливість визначити, які саме питання найбільш гостро хвилюють мешканців Солом’янського району.

Підсумовуючи роботу із зверненнями громадян, яка включає в себе щоденну увагу до кожного заявника, контроль за вчасним та якісним розглядом звернень громадян, працівники відділу роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації і надалі продовжать здійснювати постійний контроль за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян».


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux