Інформація для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь
Для отримання пенсії необхідно звернутися до управління Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі (за наявності):
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
- довідка або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Обов’язково внутрішньо переміщена особа має звернутись до органу соціального захисту за новим місцем проживання (перебування) для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, виданої відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509.
Зазначена вище особа надає територіальному органу Пенсійного фонду разом із зазначеною довідкою, заяву про переведення її пенсійної справи, підтверджуючі особу документи та заяву про перерахування пенсії на рахунок в АТ «Ощадбанк».
За законодавством України поновлення виплати пенсії здійснюється відповідно до Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365. Подальша виплата пенсії буде здійснюватись відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 637 «Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам».
Отримати консультацію Ви можете за телефоном Урядової «гарячої лінії» -
0-800-507-309 (зі стаціонарних телефонів - безкоштовно).
Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 244-78-11 в Солом’янському районі
(044) 287-13-62 в Голосіївському районі
(044) 273-42-23 (044) 273-51-48 в Святошинському районі