Киян ознайомили з новаціями при оплаті житлово-комунальних послуг


У квитанціях за спожиту воду та водовідведення за серпень 2017 року, яку кияни отримають у вересні, відбулися деякі зміни, покликані надати споживачам більш детальну та зрозумілу інформацію. Про це зазначила під час прес-брифінгу щодо роз’яснення інформації в рахунках за житлово-комунальні послуги заступник директора структурного відокремленого підрозділу роботи зі споживачами ЦКС Вікторія Вітман.
Так, за її словами, міни стосуються таких полів:
- «борг/переплата» – містить дані про фінансовий стан в особовому рахунку на початок місяця, за який проводиться нарахування;
- «субсидія/пільга» – містить суму нарахованої у поточному місяці пільги або субсидії;
- «обов’язкова плата» – із приміткою про те, що зазначені суми мають інформаційний характер.
Також є нове поле у блоці нарахувань за холодну воду – «Для нарахувань на наступний місяць», в яке треба вносити покази квартирних лічильників.
У верхній частині повідомлення з’явився абонентський номер споживача. Окрім того, у кожному блоці є інформація про виконавця послуги.
Заступник директора Департаменту соціальної політики – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги КМДА Максим Бученко, розповів про зміни у процедурі надання субсидій, передбачених постановою КМУ № 509 від 18.08.2017. Він підкреслив, що для отримання пільг споживачам необхідно вчасно розраховуватись за послуги ЖКГ.
Нагадаємо, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.
«Для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання», – наголосив Юрій Терещенко, заступник директора Розрахункового департаменту «Київводоканалу».
Передавати дані можна одним такими способами (на вибір):
- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;
- через сайт vodokanal.kiev.ua:
- за посиланням: «Лічильники – надати показники»;
- за посиланням: «Особистий кабінет» (працює у тестовому режимі).
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який із них на смартфон, знайти та приєднатись до паблік-аккаунту «Київводоканал», відправити тестове повідомлення. Далі потрібно діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота;
- за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044) 247-40-40;
- через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС;
- через оновлений сайт «Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства» із розширеним спектром сервісів, на якому окремо виділені питання «Київводоканалу».
Довідково.
Розпорядженням КМДА № 668 від 06.06.2017 затверджено нові тарифи на послуги з утримання будинків і прибудинкових територій. Нарахування за цим документом почали проводити з липня. Отже, у серпні за адресами, де виявлені випадки відсутності або неякісного надання послуг, здійснений перерахунок. Сума корегування відображена у графі «Перерахунок» платіжного повідомлення. Загалом у Києві за липень-серпень перерахунок склав майже 4,5 млн грн.
У тариф входять такі послуги:
- технічне обслуговування ліфтів;
- прибирання прибудинкової території;
- прибирання сходових кліток;
- обслуговування систем диспетчеризації;
- освітлення місць загального користування;
- технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем;
- поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання;
- полив дворів, клумб та газонів;
- простій ліфтів;
- технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення;
- обслуговування димовентеляційних каналів.
Джерело: http://kievcity.gov.ua/