Міська влада планує створити у Києві мережу центрів захисту прав споживачів
Цього року міська влада планує відкрити центри захисту прав споживачів комунальних послуг. Вони працюватимуть для киян за принципом «єдиного вікна» і покликані допомогти споживачеві у відносинах із монополістами.
Про це в ході онлайн-конференції у прес-студії «Сегодня Мультимедіа» заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
«У Києві створюється система сервісних центрів для захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг – «Центр обслуговування споживачів». На тлі підвищення тарифів та переходу на прямі договори з виконавцями послуг, кияни повинні мати можливість звернутися за допомогою та вирішити спірне питання з «Київенерго» та «Київодоканалом» тощо. Звернувшись до сервісного центру люди зможуть залишити заявку, адресовану будь-якому виконавцеві, оформити необхідні документи, в тому числі договори, отримати консультацію фахівця тощо», – повідомив він.
За словами заступника міського голови, кілька пілотних центрів планується відкрити вже в найближчі місяці.
«Створення таких центрів – нова, але необхідна для нашого міста практика, тому ми відшліфуємо усі процеси в «пілотному» режимі, а потім поширимо на все місто. Сервісні центри допоможуть мешканцям отримати вичерпну інформацію про тарифи та ціноутворення, а також дані про те, куди кошти сплачені за комуналку. Крім того, в сервісному центрі споживач зможе оформити перерахунок за неякісно надану послугу тощо», – зазначив Петро Пантелеєв.