Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Міська влада працює над тим, щоб більшість адмінпослуг надавалися в електронному форматі

Опубліковано 04 листопада 2015 року о 18:23
фото

Запровадження IT-технологій у сферу надання адмінпослуг вже дало помітні результати у роботі ЦНАПів, дозволило зменшити черги до мінімуму. Проте, кінцевою метою для міської влади є переведення максимальної кількості послуг в електронний формат. Про це зазначив перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов, інспектуючи роботу міського центру надання адмінпослуг.

«Ми маємо на меті зробити так, щоб громадяни отримували необхідні адмінпослуги не виходячи з дому, тобто через інтернет. За рік міська влада на чолі з Віталієм Кличком вже втілила ряд успішних змін. З 1 вересня запроваджено sms-інформування заявників щодо розгляду справи і можна отримати послугу за допомогою «Картки киянина». Електронні звернення можна залишити через сучасний та зручний веб-портал, інформаційний кіоск або сторінку в Facebook», – розповів Ігор Ніконов.

Перший заступник голови КМДА зауважив, що особливо зручним для мешканців столиці має стати отримання адмінпослуг за «Карткою киянина», завдяки чому не треба витрачати час, аби ідентифікувати себе в мережі, можна ефективно використовувати персональний кабінет, замовити послугу, відстежити електронну чергу, завантажити необхідні документи.

Ігор Ніконов нагадав, що у міському ЦНАПі також діють нові інформаційні кіоски. Тут громадяни можуть роздрукувати заяву, подзвонити в call-центр, зайти на свою сторінку в Facebook тощо.

Для того, щоб забезпечити належну якість надання адмінпослуг у районних центрах, міською владою створена мобільна група з 50 адміністраторів, які направлятимуться до роботи в районах за значного перевантаження.

Проблемою у роботі ЦНАПів залишається передача додаткових функцій деяких державних органів, зокрема Державної міграційної служби України. Так, функції видачі закордонних паспортів і досі не були передані до Центрів надання адмінпослуг, що створює незручності для киян.

«За якістю надання адмінпослуг багато в чому оцінюється робота міської влади, тому ми робимо усе можливе для того, щоб підвищити стандарти і якість надатних послуг», – підсумував Ігор Ніконов.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux