Новини міста: У столиці запрацює гаряча лінія психологічної підтримки «Телефон довіри»


Аби кожен мешканець столиці мав можливість звернутися та отримати допомогу соціальних працівників у Києві відновлять роботу цілодобової гарячої лінії психологічної підтримки «Телефон довіри». Про це повідомив заступник голови КМДА Віктор Корж.
«Однією з основних новацій у рамках реалізації соціальних ініціатив Президента України є розвиток мережі соціальних послуг. Зокрема, збільшення кількості фахівців соціальної роботи, які сьогодні виконують дуже важливу функцію безпосереднього контакту з киянами та їхніми родинами, що опинилися у складних життєвих обставинах. Столична соціальна робота має свою специфіку і певні традиції, на часі вдосконалення надання системної допомоги найуразливішим категоріям мешканців міста», – зазначив Віктор Корж.
У Київському міському центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді інформують, що для поліпшення здійснення соціальної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, з 2012 року до мережі центрів влилось 12 тисяч фахівців із соціальної роботи. Відповідно штат столичної мережі збільшився на 564 особи.
Фахівці із соціальної роботи працюють з наступними категоріями населення: сім’ями з дітьми, де є складні відносини між батьками, непорозуміння між батьками та дітьми, родинами, де зловживають алко\наркотичними речовинами, де є особи з інвалідністю, де один з членів родини повернувся з міць позбавлення волі; сім’ї, де є прояви насильства, особи з числа дітей-сиріт до 23 років та інші.
Наразі майже у 5 разів збільшилась кількість сімей, які охоплені соціальними послугами, і складає більше 14,5 тис. родин, в яких виховується майже 18 тис. дітей. Суттєво збільшилась кількість звернень до фахівців із соціальної роботи – майже 100 тис. Втричі збільшилось охоплення клієнтів кваліфікованою соціальною підтримкою. Понад 106 тис. осіб є учасниками групової роботи, а понад 167 тис. осіб одержали індивідуальні соціальні послуги. Також втричі збільшилася кількість сімей під супроводом (понад 600 сімей). Поліпшилася взаємодія з партнерськими суб’єктами, значно зросла кількість повідомлень майже 4000, що позитивно впливає на оперативність вирішення складних життєвих обставин родиною.
За матеріалами kievcity.gov.ua