Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Оцінка реального стану надання послуг в управлінні Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва

Опубліковано 24 червня 2014 року о 16:24
фото

20 червня 2014 року закінчився І етап масштабного соціологічного опитування відвідувачів громадської приймальні, яке розпочалося 20 травня 2014 року. Анкетування було добровільним та анонімним.

Участь в анкетуванні приймали громадяни, які звертались  в управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва. Відвідувачам пропонували заповнити анкети, суть яких полягала в оцінюванні реального стану надання послуг в управлінні.

Опитування пройшло 50 осіб, які звертались до громадської приймальні, з них: 34 жінки, 16 чоловіків. Наймолодший вік респондента – 25 років, а найстарший – 76 років.

Громадяни звертались для отримання консультацій, довідок та подання документів.

Більшість осіб звертались до управління вперше, а третина опитуваних - більш ніж втретє, з різних питань. Вони відмітили в анкетах, що питання були  вирішені одразу ж під час прийому спеціалістами відділів і не вимагали додаткового звернення до керівництва.

Громадянам в анкеті було запропоновано оцінити якість наданих послуг працівниками управління за 5-ти бальною шкалою: 40 осіб оцінили діяльність на рівні “відмінно”, 9–“добре”, 1–“задовільно”.  98% учасників  задоволені якістю обслуговування в управлінні та культурою спілкування працівників.

99% відвідувачів вказали, що консультації (відповіді) спеціалістів є вичерпними та зрозумілими, а 46 осіб відзначили, що консультативна інформація на стендах в управлінні Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва є достатньою.

Із 50 респондентів  десять зауважили, що існують проблеми, що заважають ефективній роботі спеціалістів, а саме застаріла техніка.

Громадяни відмітили в анкетах, що з відкриттям громадської приймальні відбулись позитивні зміни в управлінні – відсутність черг. Як пропозицію щодо покращення прийому громадян було запропоновано встановити в приміщенні управління копіювальну техніку, якою б могли користуватись відвідувачі при формуванні пакету документів, які подаються до Пенсійного фонду.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux