Підвищення кваліфікації працівників управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м. Києва
23 грудня в приміщенні управління відбувся семінар-нарада для керівників та спеціалістів відділів з питань призначення та перерахунку пенсій та відділу обслуговування громадян управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м.Києва (далі - управління).
Захід проводився представниками головного управління Пенсійного фонду України в м.Києві (далі - ГУ ПФУ в м. Києві) під керівництом начальника управління пенсійного забезпечення ГУ ПФУ в м. Києві Марини Денисенко.
Метою семніру було підвищення кваліфіцікації фахівців управління.
Начальник управління з координації та контролю за виплатою пенсій ГУ ПФУ в м. Києві Ольга Пасічник обговорила з присутніми проблемні питання, які виникають під час відпрацювання особових рахунків зі списку "Протокол контроля"; прийом заяв про виплату пенсій в банківській установі; новий порядок роботи з пенсійними справами: перехід на роботу з електронними пенсійними рахунками без паперових особових рахунків; виплату пенсій через Ощадбанк переміщеним особам, перевірка списків переміщених осіб, які зняті з виплати та ін.
Начальник управління пенсійного забезпечення ГУ ПФУ в м. Києві Марина Денисенко провела тестування фахівців управління. Після чого учасники обговорили питання тесту та аргументували свої відповіді.
Крім того, заступник начальника управління пенсійного забезпечення ГУ ПФУ в м. Києві Людмила Гребеннікова повідомила фахівцям про підготовку управлінь ПФУ в м. Києві до переходу на новий порядок обслуговування громадян в зв'язку з майбутньою реорганізацією управлінь в 2016 році. Також пані Людмила ознайомила присутніх з організацією роботи в фронт-офісах і бек-офісах в управліннях ПФУ м. Києва.
Начальник відділу контролю правильності призначення пенсій на спеціальних умовах управління пенсійного забезпечення ГУ ПФУ в м. Києві Вікторія Лісовська роз'яснила фацівцям ряд особливостей при призначенні та перерахунку спецпенсій, пенсій за вислугою років, пільгових пенсій за списком № 1, № 2, а також особливості пенсійного забезпечення учасників АТО.
За підсумками семінару було ухвалено ряд рішень спрямованих на покращення якості обслуговування громадян, а також продовження навчання фахівців управління новому порядку обслуговування громадян згідно реорганізації управлінь в 2016 році.