Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України провело флешмоб-акцію з метою привернення уваги громадськості до актуальних суспільних проблем
Активно ініціюються Правобережним об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві флешмоб-акції – сучасний спосіб привернення уваги громадськості до актуальних суспільних проблем. Флешмоби, в першу чергу, спрямовані на усвідомлення та виховання у громадян нетерпимості до проявів соціальної дискримінації найманих працівників, а також надання учасникам заходів можливості продемонструвати особисту позицію щодо цієї соціальної проблеми. Саме цій проблемі був присвячений спільний з фахівцями Центру зайнятості флешмоб 11 травня.
23 травня 2017 року фахівці Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві провели флешмоб з метою популяризації веб-порталу.
За допомогою яскравих плакатів пенсійники проінформували відвідувачів про переваги електронної послуги Пенсійного фонду України - веб-порталу.
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Після проходження процедури реєстрації користувач отримує такі електронні послуги:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
- отримання інформації щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії (для пенсіонерів);
- отримання форм заяв, які необхідні для призначення, перерахунку та виплати пенсії, отримання допомоги на поховання;
- формування запиту на попередню підготовку документів;
- можливість подати звернення, скаргу;
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати інформацію стосовно взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.
Для отримання більш детальної інформації та реєстрації на веб-порталі громадяни можуть звернутися до спеціалістів Пенсійного фонду за адресами:
- Голосіївський район − вул. Антоновича (Горького), 70;
- Солом’янський район − вул. Керченська, 5а; пров. Західний, 4;
- Святошинський район − вул. Корольова, 5А.
«Гарячі лінії» Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 244-78-11 у Солом’янському районі;
(044) 287-13-62 у Голосіївському районі;
(044) 273-42-23, 273-51-48 у Святошинському районі.