Про новації в обслуговуванні громадян Пенсійним фондом України
Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві активно інформує населення про новації в обслуговуванні громадян Пенсійним фондом України.
20 жовтня 2017 року фахівці управління провели «День інформування» на сільськогосподарському ярмарку на вулиці Керченській у Солом’янському районі столиці.
Головний спеціаліст сектору організаційно інформаційної роботи Наталя Губрій розповіла про переваги використання веб-порталу "Протягом дев'яти місяців цього року, близько 2,5 тисяч відвідувачів, які звернулися до Солом'янського відділу обслуговування громадян, зареєструвалися на веб-порталі Фонду. Відтепер їм стало доступно та просто контролювати роботодавців щодо розміру сплаченого страхового внеску. Немає потреби витрачати час на черги аби дізнатися який страховий стаж вони мають насьогодні. Все це та багато іншого можна дізнатися за допомогою цього ресурсу",- зазначила фахівець.
Організатори заходу розповіли учасникам як стати користувачем веб-порталу Фонду, роздали інформаційні брошури та листівки про веб-портал ПФУ та про зміни в пенсійному забезпеченні.
Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 244-78-11 у Солом’янському районі;
(044) 200-89-84 у Голосіївському районі;
(044) 273-51-51 у Святошинському районі.