Про веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України
Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі - фонд) запрошує усіх бажаючих зареєструватись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, запровадженого на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 року № 401 “Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування” для забезпечення покращення якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг фонду.
Звернувшись до послуг, які надаються через веб-портал, користувачі зможуть:
- отримати інформацію з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
- отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії;
- ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями;
- сформувати запити на попередню підготовку документів;
- подати звернення;
- записатись на прийом до фахівців фонду;
- отримати інформацію про стан розрахунків платників з фонду (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати інформацію стосовно взяття їх на облік в органах фонду, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.
Серед основних можливостей порталу можна виділити:
- Виписка з системи персоніфікованого обліку
З 2000 року в Україні в повному обсязі запроваджено персоніфікований облік відомостей стосовно застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.
Пенсійний фонд надає Вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:
- перелік страхувальників, які подавали відомості до системи персоніфікованого обліку;
- за кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість страхового стажу, відмітка про сплату єдиного соціального внеску;
- загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та у межах максимальної величини), страховий стаж;
- відомості про спеціальний (пільговий) стаж та про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків, страхувальниках і роках.
- Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)
Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:
- назва Закону України, згідно з яким призначено пенсію;
- вид пенсії;
- сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
- дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
- Попереднє замовлення паперових документів
Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.
Засобами веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:
- виписки з системи персоніфікованого обліку;
- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
- виписки про стан розрахунків з фонду (для страхувальників).
Для отримання більш детальної інформації та реєстрації на веб-порталі Ви можете звернутися до спеціалістів Правобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, за адресами:
вул. Антоновича (вул. Горького), 70
Голосіївський відділ обслуговування громадян
вул. Керченська, 5А, пров. Західний, 4
Солом’янський відділ обслуговування громадян
вул. Корольова, 5А
Святошинський відділ обслуговування громадян
Додаткову інформацію також можна отримати на сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua або на веб-порталі portal.pfu.gov.ua.
Оперативна інформація щодо діючих норм у сфері пенсійного забезпечення, реформування пенсійної системи, новації, юридичні консультації та актуальні питання соціального захисту населення висвітлюються на сторінках друкованих видань Пенсійного фонду України – газети “Пенсійний кур’єр” та журналу “Вісник Пенсійного фонду України”.
«Гарячі» телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 244-78-11 у Солом’янському районі
(044) 287-13-62 у Голосіївському районі
(044) 273-42-23, (044) 273-51-48 у Святошинському районі