Питанням інклюзії був присвячений семінар для керівників закладів дошкільної освіти
Опубліковано 03 квітня 2025 року о 13:00
фото


Згідно інформації, що наводить Всесвітня організація охорони здоров’я, лише 20% народжених дітей умовно вважається здоровими. Інші діти відносяться до тих, у кого присутні порушення розвитку або мають середній стан між здоровим та хворим.
Саме тому, великого значення набуває інклюзія.
Інклюзія в закладі освіти — це концепція, яка створює сприятливе середовище для всіх дітей незалежно від їхньої індивідуальної специфіки та особливостей. Інклюзивна освіта спрямована на
забезпечення доступу до навчання всім дітям, у тому числі з особливими освітніми потребами. Вона передбачає створення умов для повноцінного розвитку кожної дитини, незалежно від її можливостей.
Інклюзивність - це цінність, яка передбачає, що всі люди мають рівні права та можливості для повноцінного життя. Інклюзивність — не повинна бути терміном, який звикли асоціювати з інвалідністю. Насправді він стосується кожної людини. Інклюзивність – це про те, як ми, маючи різні характеристики, ознаки, ідентичності, можемо співіснувати в суспільстві на рівних.
Саме цим питанням був присвячений семінар для керівників закладів дошкільної освіти, що відбувся 30 березня в ЗДО № 63, де своїмим думками на науковими підходами поділилися викладачі ІПО Київський столичний університет імені Бориса Грінченка Наталія Дятленко та Алла Гончаренко.