Розпочато прийом е-заяв на вступ до магістратури у виші: що потрібно знати
5 серпня розпочато прийом е-заяв для вступу на ОС Магістр у заклади вищої освіти. Вступники вільні у своєму виборі для здобуття ступеня магістра і можуть подавати на спеціальності, для яких передбачено складання ЄВІ та/або ЄФВВ, до 5 заяв (на бюджет) у будь-який виш.
“Сьогодні розпочалось подання заяв на вступ до магістратури. Ми просимо вступників бути максимально уважними, не поспішати, уважно читати інструкції щодо подання заяв та не панікувати. Якщо у статусі заяви з’являється позначка “Затримано”, у жодному разі не потрібно відміняти її, а звернутись до закладу вищої освіти для уточнення - ймовірно, приймальна комісія має деякі питання щодо документів вступника. Особливо це стосується вступників на спеціальності “Право” та “Міжнародне право”, де є пріоритетність заяв (вступ за широким конкурсом). У цьому випадку скасування змінює пріоритетність, яку вже не можна відновити”, - зауважила директорка ДП “Інфоресурс” Оксана Бєлік.
Цього року заяви на вступ у магістратуру на спеціальності, для яких передбачено складання ЄВІ та/або ЄФВВ, подаються тільки в електронній формі, крім таких випадків:
- для вступу за результатами вступних іспитів із конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або за квотою для іноземців;
- для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти;
- для реалізації права на першочергове зарахування;
- за наявності розбіжностей у даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
- у разі подання іноземного документа про освіту;
- у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства;
- у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО;
- у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
- у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії ЗВО.
Рекомендації до зарахування магістрів на бюджет будуть надані до 1 вересня, а саме зарахування пройде 11 вересня. Офіційним повідомленням про надання рекомендацій до зарахування вважається оприлюднення відповідного рішення на стендах приймальних комісій ЗВО. Рішення також розміщується на сайті вишу.
Джерело: МОНУ