Щоденна робота архівного відділу Солом‘янської РДА
Архівний відділ Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до покладених на нього завдань, організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, переданих підприємствами, установами та організаціями, які діяли на території Солом’янського району, колишніх Жовтневого та Залізничного районів міста Києва.
Працівники відділу виконують запити, які надходять від фізичних та юридичних осіб, надають роз’яснення та консультації громадянам щодо їх звернень, допомагають у розшуку документів ліквідованих підприємств.
Серед запитів переважає тематика: отримання довідок з нарахування заробітної плати та підтвердження трудового стажу, підтвердження факту пільгової роботи, про присвоєння поштових адрес та номерів будинків, про зміну квартиронаймача тощо.
У грудні 2021 року до відділу прийнято на зберігання документи з кадрових питань (особового складу) за 1975-2021 роки Приватного акціонерного товариства «Домобудівний комбінат № 3». Юридична особа ліквідована у зв’язку банкрутством за рішенням Господарського суду м. Києва від 20.10.2021 № 910/8993/19.