Солом’янський районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану інформує


Солом’янський районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві інформує про послуги, якими можна скористатися у відділі:
1. веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації». Пропонуємо для зручності та уникнення черг у відділах державної реєстрації актів цивільного стану записатися через Інтернет на прийом до відділів ДРАЦС. На порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану. http://dracs.minjust.gov.ua.
2. Он-лайн будинок юстиції – це новий проект, це додаткові можливості для кожного українця, який користується Інтернетом, понад 20 додаткових сервісів для наших громадян у режимі онлайн, відсутність необхідності спілкуватися з чиновником та можливість отримати послугу за кілька хвилин. Користуватися Он-лайн будинком юстиції можуть всі без винятку громадяни з будь-якої точки світу, адже у нас діє принцип екстериторіальності. Єдина необхідна умова – наявність Інтернету. При цьому інтерфейс розроблений таким чином, щоб не висувати значних вимог до якості мережі. Паралельно з новими сервісами на порталі Он-лайн будинку юстиції буде реалізовано соціальний ліфт, завдяки якому на роботу до органів юстиції громадяни зможуть потрапити без зв’язків, а відповідно до своїх знань, вмінь та навичок. Всі наші вакансії будуть розміщені на цьому порталі. Тут також можна буде подати резюме. Після цього ми проводитимемо співбесіди і братимемо на роботу найбільш достойних претендентів. Он-лайн будинок юстиції функціонуватиме за адресою: http://obu.org.ua.
3. Державна реєстрація народження та видачі свідоцтв про народження безпосередньо у закладах охорони здоров’я. Працівниками Солом’янського району у місті Києві відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві з здійснюється прийняття документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видача ними свідоцтв про народження безпосередньо у закладах охорони здоров’я де приймаються пологи. Прийом та видача документів здійснюється у ординаторських пологових відділеннях закладах охорони здоров’я працівниками Солом’янським районним у місті Києві відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві. Графік прийому: вівторок, середа, п’ятниця з 10:00 до 12:00, четвер, субота з 11:00 до 12:00.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 890 ”Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України „Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 за № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1419/27864, з 20 листопада 2015 року Солом’янським районним у місті Києві відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві здійснюється державна реєстрація апостилів у Електронному реєстрі апостилів, яким запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, та на всіх інших видах документів, що призначені для використання на території інших держав. Цей Порядок визначає процедуру проставлення Міністерством юстиції України апостиля та регулює ведення Електронного реєстру апостилів (далі − Реєстр), а також внесення до нього відомостей про апостилі, проставлені в Україні на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України. Апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа, який містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, та скріплюється електронним цифровим підписом такої особи. Реєстрація в Реєстрі відомостей про проставлення апостиля здійснюється з метою створення єдиної бази даних відповідних відомостей та спрощення перевірки факту проставлення апостиля і відповідності записів у ньому відомостям Реєстру та полягає у:
- прийнятті документів, формуванні та реєстрації заяви;
- розгляді документів, поданих для проставлення апостиля;
- проставленні апостиля, або відмова у його проставленні (протягом 2 робочих днів, а у окремих випадках до 20 робочих днів);
- видачі документів за результатом розгляду заяви.
Плата за надання послуг з проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).
Джерело: Солом’янський районний у місті Києві відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у місті Києві