Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Київводоканалі запрацював контакт-центр для мешканців багатоповерхових будинків

Опубліковано 09 вересня 2015 року о 08:51
фото

Київводоканал розширює можливості отримання інформації щодо послуг, які надає підприємство в рамках тарифу виконавця послуг. З метою ефективної взаємодії із споживачем на підприємстві розпочав роботу Контакт-центр.

Про це повідомили в прес-службі Київводоканалу.
Відтепер мешканці багатоповерхових будинків зможуть отримувати кваліфіковані консультації за багатоканальним телефонним номером +38 (044) 202-02-02 (з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00).

Основне завдання Контакт-центру – максимально швидко надати необхідну інформацію споживачу, проконсультувати, допомогти у вирішенні проблеми, заощадивши його час.

Оператори Контакт-центру надають інформацію щодо укладання прямих договорів, повірки лічильників, опломбування. Також за номером Контакт-центру споживачі можуть повідомити показники приладів обліку води.

Всі дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, мобільні дзвінки – згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux