У Київводоканалі запрацював контакт-центр для мешканців багатоповерхових будинків


Київводоканал розширює можливості отримання інформації щодо послуг, які надає підприємство в рамках тарифу виконавця послуг. З метою ефективної взаємодії із споживачем на підприємстві розпочав роботу Контакт-центр.
Про це повідомили в прес-службі Київводоканалу.
Відтепер мешканці багатоповерхових будинків зможуть отримувати кваліфіковані консультації за багатоканальним телефонним номером +38 (044) 202-02-02 (з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00).
Основне завдання Контакт-центру – максимально швидко надати необхідну інформацію споживачу, проконсультувати, допомогти у вирішенні проблеми, заощадивши його час.
Оператори Контакт-центру надають інформацію щодо укладання прямих договорів, повірки лічильників, опломбування. Також за номером Контакт-центру споживачі можуть повідомити показники приладів обліку води.
Всі дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, мобільні дзвінки – згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку.