Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У столиці напрацювали шляхи поліпшення діяльності районних центрів надання адмінпослуг

Опубліковано 19 червня 2014 року о 09:38
фото

18 червня голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко провів робочу нараду із заступниками КМДА та керівниками департаментів, під час якої присутні обговорили проблемні питання щодо організації роботи районних центрів надання адміністративних послуг, а також напрацювали шляхи поліпшення їхньої діяльності.  

Начальник Управління (Центру) надання адміністративних послуг КМДА Наталія Шамрай зауважила, що у 2011 та 2012 роках була проведена потужна робота щодо створення адміністративних центрів. Тоді максимально увага приділялося тому, аби облаштувати ці центри електронною чергою та документообігом, а також впровадити прозорість і зрозумілість процедури, організувати 10 - 15 робочих місць у них.

«Деякі райони одразу підійшли правильно до створення центру і для зручності мешканців відкрили їх на першому поверсі будівель райдержадміністрацій. Зокрема, йдеться про Деснянський і Солом’янский райони. На мою думку, для зручності мешканців, усі районні адміністрації повинні взяти з них приклад та розмісти центри на перших поверхах своїх будівель. Адже громадяни матимуть змогу тут же, на місці, поспілкуватися з головою або керівництвом структурних підрозділів. А голова району, своєю чергою, у будь-який час матиме змогу проінспектувати роботу дозвільного центру та оцінити якість надання послуги і, у разі необхідності, прийняти відповідні рішення щодо покращення роботи центру», – сказала Наталія Шамрай.

Серед головних проблемних питань роботи районних центрів надання адміністративних послуг, це: відсутність зони рецепції, не облаштованість місця для обслуговування осіб з особливими потребами, мала площа приміщень, відсутність розділення прийому та видачі документів. Наталія Шамрай зауважила, що вирішення цих питань не потребують великих фінансових витрат. Так, за її словами, необхідно збільшити кількість одиниць (із передбаченого штату району), які фізично зможуть обслуговувати громадян та видавати документи. А Голосіївський центр повинен відновити вивіску на будівлі, яку було знято.

«У Святошинському районі надають 18 видів послуг, а у Печерському – 57 адміністративних і 44 публічних, у Шевченківському – 54 і 46 відповідно. Тому, на мою думку, необхідно провести інвентаризацію послуг, які надаються і привести їх до загальної форми», – сказала Наталія Шамрай.

Підсумовуючи, очільник Київської міськдержадміністрації Володимир Бондаренко зазначив, що у проведенні реформ, направлених на подолання корупції важлива роль відводиться дозвільним центрам. Центри, які функціонують у столиці, на думку голови КМДА, потребують поліпшення організації роботи та впровадження сучасних стандартів діяльності.

За матеріалами прес-служби КМДА


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux