Управління державної казначейської служби України у Солом’янському районі м. Києва інформує
Опубліковано 10 серпня 2015 року о 18:56
фото


З серпня 2015 року Управлінням державної казначейської служби України у Солом'янському районі м. Києва проводиться поетапне підключення до Системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».
Для підключення до Системи дистанційного обслуговування розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів необхідно надати управлінню в паперовому вигляді:
- АНКЕТУ клієнта для підключення до системи дистанційного обслуговування;
- Договір про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» між орган Казначейства та клієнтом.
Переваги для клієнтів при переході на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»:
- використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати, тобто безкоштовно;
- первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;
- витрати на (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів. Навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, окупність придбаних НКІ, буде пов’язана з економією витрат на службові роз`їзди, папір, витратні матеріали тощо.
З додатковою інформацією щодо Системи дистанційного обслуговування можна ознайомитися на сайті Державної казначейської служби України www.treasury.gov.ua (ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ).