Управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м. Києва інформує
22 грудня, о 10 годині в приміщенні Управління Пенсійного фонду України в Солом'янському районі м. Києва відбулася відкрита нарада, яку могли відвідати всі бажаючі.
Заступник начальника управління Людмила Прокопишина звітувала про стан виконання заходів по призначенню та перерахунку пенсій станом на 01.12.2015 року.
На нараді також обговорювалися питання стосовно зміни в організації роботи відділу обслуговування громадян. Людмила Прокопишина проінформувала присутніх про те, що в управлінні відбулися зміни в організації роботи відділу обслуговування громадян. Керівник повідомила, що прийом громадян з питань призначення пенсій, перерахунку пенсій, поновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, видача довідок про перебування на обліку та про розмір пенсії, оформлення недоотриманої пенсії за померлого, подовження виплати пенсії по втраті годувальника, подовження виплати пенсії за дорученням, прийом заяв про внесення даних щодо звільнення з роботи або влаштування на роботу, прийом заяв про виплату пенсій на поштове відділення, банк або доставка пенсії додому, прийом заяви про зміну адреси або прізвища та надання консультацій з питань пенсійного забезпечення відбувається в кабінетах 101, 102, 103, 105, 107. З питання оформлення допомоги на поховання прийом громадян відбувається в кабінеті 108. З питань подання анкет на оформлення пенсійного посвідчення, свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, отримання пенсійних посвідчень та свідоцтв про загальнообов’язкове державне соціальне страхування прийом громадян відбувається в кабінеті 107. З питання запиту пенсійної справи з інших районних управлінь Пенсійного фонду України прийом громадян відбувається в кабінеті 209. Головним принципом обслуговування людей в управлінні стала відсутність будь-якого поділу за поштовими відділеннями.
На нараді прийнято рішення продовжувати роботу управління Пенсійного фонду України в Солом’янському районі м. Києва, спрямовану на підвищення якості роботи відділу обслуговування громадян та продовжувати роботу по забезпеченню встановлених ст. 45 Закону України “Про загальнообов’язкове, державне пенсійне страхування” термінів розгляду документів на призначення та перерахунок пенсії.